הקהילה הצרפתית בחדרה חוברת לש"ס, זה הנציג מטעמם

מוטי הלפרין No Comments on הקהילה הצרפתית בחדרה חוברת לש"ס, זה הנציג מטעמם

על דעת רבני הקהילה הרה"ג אשר דוראי והרה"ג מאיר חיון, סוכם עם יו"ר ש"ס בחדרה, בועז ביטון, על הצבת מועמדותו של נציג הקהילה עו"ד שלמה לוי כמועמד תנועת ש"ס למועצת העיר בבחירות הקרובות

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חיזוק לתנועת ש"ס בחדרה: בני הקהילה הצרפתית שעל פי ההערכות מונה למעלה מ-500 בתי אב וכ-1500 בעלי זכות בחירה, חברה לתנועת ש"ס בעיר בראשות בועז ביטון. לאחר משא ומתן שהתקיים בשבועות האחרונים, נועדו רבני הקהילה הרה"ג אשר דוראי והרה"ג מאיר חיון עם יו"ר תנועת ש"ס בעיר בועז ביטון, יחד עם עו"ד שלמה לוי, פעיל ציבור מבני הקהילה אשר מעורב בעשייה למען בני הקהילה בעיר. עם סיום המו"מ סוכם כי עו"ד שלמה לוי ייצג את בני הקהילה ויהיה מועמד תנועת ש"ס בבחירות הקרובות למועצת העיר.

רבני הקהילה אף פירסמו מכתב תמיכה מיוחד המיועד לבני הקהילה, בו נכתב כי "כידוע לכם ב-31.10 יתקיימו בחירות בעיר חדרה. אנו רבני הקהילות פעלנו ופועלים כל הזמן בשליחות עצומה לרווחת הקהילה ולטובת המשפחות ולחיזוק מעמדה והצלחתה של הקהילה בעיר חדרה, במטרה ברורה ומתוך מחשבה על הדרך הנכונה עבור הקהילה המתרחבת שצורכיה מרובים אין צורך להסביר עד כמה חשוב שכל הקהילה תהיה מאוחדת וממוקדת מתוך הבנה של ערבות הדדית למען ילדינו ולמען משפחתנו ולמען כל הקהילה ומוסדותיה".

ש"ס
"אשר על כן החלטנו רבני הקהילה על הדרך הנכונה ביותר והיא להיות כולנו בתוך המפלגה המאחדת את רוב הציבור הדתי בעיר מפלגת ש"ס", נכתב בנוסף. רבני הקהילה אף הטילו על עו"ד שלמה לוי להיות נציג בני הקהילה ברשימת ש"ס למועצת העיר: "כמו כן, מינינו את עו"ד שלמה לוי אשר הסכים לפעול בשליחות זו ושידוע ומוכר לכולם את פועלו ביחד עם הגברת שרה אוזן הי"ו אשר פעלו ביחד לייסד ולבסס ולחזק את הקהילה בעיר במשך שנים רבות בעבר כשהיה נציג הקהילה כפרוייקטור וכיום מאחורי הקלעים ככל האפשר".

"הוא יפעל בעזרת השם מתוך הכרות ידע וניסיון עשיר מול הגורמים הרלוונטיים בעירייה מיתוך הכרות וקשרים לכל הצרכים של קהילת עולי צרפת. נברך אותו ברכת רבנים ושלוחי הציבור שיזכה להיות שליח נאמן ושיצליח לייצג את הקהילה כולה בכבוד מול העירייה ולדאוג לרווחתה ככה האפשר .אין צורך להסביר שכדי להצליח בשליחות כזאת שהיא לא פשוטה צריך אדם מיומן שמכיר ויודע ועם ניסיון עשיר במערכת העירונית ועו"ד שלמה לוי הוא בדיוק האדם הנכון במקום הנכון לכלל הקהילה", הוסיפו וכתבו.

לאחר חתימת ההסכם מסר ביטון: "אני שמח שב"ה קהילת עולי צרפת מצטרפת ומתגייסת להצלחת תנועת ש"ס בבחירות הקרובות. קהילת עולי צרפת היא מהקהילות הגדולות והמפוארות בעיר. התברכנו במועמדותו של עו"ד שלמה לוי, שפעילותו לטובת בני הקהילה מוכרת היטב כמי שמסייע לכל פונה בחביבות ובמאור פנים. בעז"ה נגדיל את כוחה של תנועת ש"ס בבחירות הקרובות". לוי הוסיף: "זכינו לאחדות השורות בתוך בני הקהילה ובליוויים הרוחני של רבני הקהילה. משהוטלה עליי השליחות על ידי רבני הקהילה, אני מקבל על עצמי לדאוג לכל בני הקהילה, לצורכי הכלל ולצורכי הפרט, מתוך מטרה שנזכה להגדיל תורה ולהאדירה, שאזכה להיות שליח נאמן".



0 תגובות