"חיסלנו את הטרור הפלילי היהודי; נחסל גם את הערבי"

איתי גדסי No Comments on "חיסלנו את הטרור הפלילי היהודי; נחסל גם את הערבי"

הממשלה מכונסת כעת בירושלים ודנה בנושאים שעל הפרק בהם הקמת וועדת פגסוס שתבחן את השימוש ברוגלות על ידי הפרקליטות והמשטרה. בפתח הישיבה התייחס ראש הממשלה למאבק בפשיעה בחברה הערבית וקרא לראשי הרשויות הערביות: "תתייצבו יחד עם הממשלה במאמץ המשותף נגד ארגוני הפשיעה". צפו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: ״ראשית, אני רוצה לשלוח איחולי החלמה לאזרחי ישראל הערבים שנפצעו בפיגוע הנפשע אתמול בכפר כנא. ממשלת ישראל נחושה להיאבק בארגוני הפשיעה בחברה הערבית. זו מכת מדינה".

"אני רוצה להזכיר לכם שהייתה מכת מדינה נוספת – ארגוני הפשיעה בחברה היהודית, בציבור היהודי. זה לקח לנו שנים. אתם זוכרים את הארגונים האלה? עם כל השמות הידועים? חיסלנו את מרביתם בפעולה נחושה ושיטתית לאורך זמן. חיסלנו את מרבית הפשע המאורגן בחברה היהודית. כך אנחנו מתכוונים לעשות גם בחברה הערבית".

"אנחנו מאמינים שכל אזרחי ישראל, יהודים ולא יהודים, יהודים וערבים ראויים לחיות בביטחון, ובטח לא תחת משטר האימה והטרור שרבים מאזרחינו הערבים חיים תחתיו כיום".

"אנחנו ננקוט יד קשה, כולל בחינת השימוש בהגבלות ובמעצרים מנהליים כדי לבלום את מעשי הרצח הנוראיים הללו. המאבק הזה לא יהיה פשוט, אבל אני בטוח שבכוחות משותפים אנחנו נצליח למגר את התופעה ובוודאי לצמצם אותה לממדים שהבאנו בחברה היהודית".

"אני פונה לראשי הציבור הערבי, אני פונה לחברי הכנסת, לראשי הרשויות ולמובילי דעת קהל ואני אומר להם – תתייצבו יחד עם הממשלה במאמץ המשותף נגד ארגוני הפשיעה".

"אני שמעתי גם את דברי הרהב של בכיר החמאס עארורי, ממקום מחבואו בלבנון. הוא יודע היטב למה הוא וחבריו נמצאים במקומות מחבוא".

"בחמאס וביתר גרורותיה של איראן מבינים היטב שאנחנו נילחם בכל האמצעים נגד הניסיונות שלהם לייצר טרור נגדנו – ביו"ש, בעזה ובכל מקום אחר. מי שינסה לפגוע בנו, מי שיממן, מי שיארגן, מי שישלח טרור נגד ישראל – ישלם את מלוא המחיר".

"אני רוצה גם לברך בהזדמנות הזאת את נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית שזכתה במדליית זהב, ובתור אלופת העולם בספרד, אני רוצה להגיד להן שהן הביאו גאווה גדולה לכולנו".

"אני מבקש לפנות גם לאזרחי ישראל – אנחנו עומדים בפני גלי טרור, גם מבפנים וגם מבחוץ. אלה ימים לא פשוטים, אלה ימים מאתגרים. אנחנו צריכים לאחד כוחות מול הטרור, מול הפשיעה בחברה הערבית, מול איומים חיצוניים ופנימיים שמארגנת במידה רבה איראן דרך גרורותיה. לעמוד יחד – ונוכל להם. זאת הקריאה שלי לכל חברי הממשלה, לחברות וחברי הכנסת ולכל אזרחי ישראל".



0 תגובות