מפץ ברחובות? מגעים מתקדמים לרשימה חרדית מאוחדת

מוטי הלפרין No Comments on מפץ ברחובות? מגעים מתקדמים לרשימה חרדית מאוחדת

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס ברחובות מקיים משא ומתן להקמת רשימה חרדית משותפת, עם דגל התורה ואגודת ישראל, כשלדבריו "המיקומים ייקבעו בהסכמה". חב"ד לא משתתפת במו"מ ומעוניינת לרוץ בנפרד

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איחוד חרדי נוסף בדרך? הבוקר (שישי) אנחנו מפרסמים בפרסום ראשון, כי בימים אלו מתנהלים מגעים להקמת רשימה חרדית מאוחדת ומקיפה בעיר רחובות. מי שפועל לכך הוא יו"ר ש"ס בעיר, שלא הכחיש את המשא ומתן מטעמו. עם זאת, ישנה סיעה חרדית אחת שלא מתכוונת להתאחד.

יו"ר ש"ס ברחובות, אלדד גדסי, פועל להקמת רשימה מאוחדת יחד עם מפלגות דגל התורה ואגודת ישראל. המקום השני ברשימה המאוחדת אם תוקם הוצע לפנחס הומינר, נציג חסידות קרעטשניף והמקום השלישי לרב בית החולים 'קפלן', נציג דגל התורה הרב אפי בן גד.

בבחירות הקודמות ש"ס ודגל התורה רצו יחד והביאו שני מנדטים, כשדגל קיבלה את המקום השלישי ברוטציה עם נציג ש"ס. אגודת ישראל רצה גם היא בנפרד, בבחירות הקודמות, והביאה מנדט. בין הצדדים מתנהל משא ומתן מואץ, לריצה משותפת אחת כאמור. עם זאת – חב"ד, ששווה כ-2,500 קולות בעיר, מתכוונת לרוץ בנפרד ולא לוקחת חלק במו"מ מול שאר המפלגות החרדיות.

אלדד גדסי מסר לנו בתגובה: "אני קורא לאחדות השורות ברחובות למען הציבור החרדי. נושא המיקומים הוא לא הנושא החשוב. הוא יקבע בהסכמה ובאחריות למען כל הקהילות". מטעם מטה אגודת ישראל – רחובות, נמסר כי "לאור פרסומים שונים מכיוון ומפיו של נציג ש"ס ברחובות אלדד גדסי, להלן העובדות: 1. אין משא ומתן. למעט העובדה כי שליח מטעמו בירר האם נתמוך בסגנות בשכר עבורו".

"2. בהוראת כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף, ולאור הישגי הקדנציה האחרונה לכלל ולפרט בפעילות הרב פנחס הומינר, הרשימה החסידית-חברתית, אגודת ישראל, תתמודד שוב למועצת העיר. 3. אנו מאחלים בהצלחה למר גדסי בבחירות ובשאיפתו לתפקיד אשר מן הסתם ישמש לטובת כל הציבור. 4. ההיסטוריה לא תשוב על עצמה. לא נאפשר את המשך הפגיעה בכבוד כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף. מי שרוצה שותפות יתחיל קודם כל בשיח מכבד, פתוח וכן, לא דרך תדרוכים לתקשורת והשמצות".



0 תגובות