הרב שמואל אליהו: "רוצים להשליט פה דיקטטורה"

אסתי פלד No Comments on הרב שמואל אליהו: "רוצים להשליט פה דיקטטורה"

רבה של צפת, הגאון הרב שמואל אליהו במהדורה המרכזית: "השמאל חושב שמדינת הלכה זה כמו איראן. לפי דעתי מדינת הלכה תהיה הרבה יותר טובה, יהיה בה הרבה יותר חסד. מדינת הלכה זו מדינה שתפיץ אור לעולם. מדינה שלא מייצאת רק נשק, מייצאת שלום"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רבה של צפת, הגאון הרב שמואל אליהו שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על מאבקי השמאל: "התחושה היא שאצל חלקם לפחות יש פחד אמיתי שהולכת להיות מדינת הלכה ובדמיון שלהם זה כמו איראן וזה מאוד מבהיל אותם". 

"אני לא חושב שהציור שלהם תואם את המציאות", הבהיר הרב אליהו. "לפי דעתי מדינת הלכה תהיה הרבה יותר טובה, יהיה בה הרבה יותר חסד. מדינת הלכה זו מדינה שתפיץ אור לעולם. מדינה שלא מייצאת רק נשק, מייצאת שלום".

עוד אמר הרב: "אין ספק שאנחנו לא בגאולה שלמה. אין בית מקדש, נרצחים יהודים ברחובות הארץ. כחצי מעם ישראל חי כאן בארץ ישראל. זה חצי דרך".

על החרמות הצרכניים: "החרם נגד שטראוס בא בעקבות חרם שלהם נגד ערוץ 14. הלכתית בוודאי שיש מושג כזה. אנחנו בדרך כלל לא משתמשים בזה בדורנו, אבל כאן זה אפילו לא חרם. שביתת צרכנים. אני לא רואה בזה פסול. אני עצמי נותן כשרות לחלק ממוצרי עלית אבל לא צורך את המוצרים האלה כרגע; הם רוצים להשליט פה דיקטטורה".



0 תגובות