קליפ חדש לאהרן רזאל: "כי אשמרה שבת"

פנחס בן זיו No Comments on קליפ חדש לאהרן רזאל: "כי אשמרה שבת"

הזמר והיוצר האהוב אהרן רזאל משחרר סינגל חדש מתוך האלבום "כבן המתגעגע". רזאל מבטיח: "אם אשמע אתכם שרים יפה מתוך החלון הפתוח, מבטיח לדפוק בדלת להיכנס ולהצטרף!"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

והנה עוד סינגל שמשחרר רזאל מתוך האלבום שכבר יצא, "כבן המתגעגע".

רזאל סיפר: "לפני הרבה שנים בצפת.. ליל שבת , פוסע בסמטאות האבן כהרגלי, מתוך הבית לידי בוקעים צלילים מוכרים. עצרתי והאזנתי. הנה משפחה 'שוברת את השיניים..' בניסיון לשיר את 'שיר המעלות' עם המנגינה השובבה הקופצנית שהלחנתי. אמנם, היו קצת טעויות אבל בואו נודה… איזו נחת.. כמעט דפקתי על הדלת ואמרתי. נעים מאד, זה א נ י שהלחנתי את זה . אתם מקסימים אבל זה לא הולך בדיוק ככה…(חחח!)"

"לכל מלחין יש שאיפה כמוסה, מעבר ליצירת להיטים : להכניס שיר לפלייליסט הנצחי האמיתי היהודי: זמירות שבת!! אני שמח להגיש כאן לחן שובב ל 'כי אשמרה שבת', מתוך האלבום האחרון".

"אני מארח כאן ראפר צעיר ומגניב, שלומד אתי ב'מדרשת זיו', ניצן רויטמן וגם מקהלת ילדים מתוקים".

המלצת המלחין: "נא ללמוד את המנגינה כמו שצריך ולשיר אותה, או אחרי הטשולנט או אחרי הדגים. אם אשמע אתכם שרים יפה מתוך החלון הפתוח, מבטיח לדפוק בדלת להיכנס ולהצטרף!"

כי אשמרה שבת הוא שיר נוסף מתוך האלבום כבן המתגעגע, והוא יוצא כחלק מסדרה שנועדה לתת כבוד לשירים שמסתתרים באלבום ולא יצאו כסינגלים. כבן המתגעגע מסתמן כאחד האלבומים
המשובחים שאהרן יצר.



0 תגובות