דרמה בטבריה: הגר"ד קוק דורש מועמד חדש לראשות העיר

מוטי הלפרין No Comments on דרמה בטבריה: הגר"ד קוק דורש מועמד חדש לראשות העיר

הגר"ד קוק שליט"א, בהתבטאות שעלולה לשנות את המפה הפוליטית בעיר טבריה: "לאחר שנפגשתי עם המועמדים המובילים, עדיין אינני רואה ולא מצאתי את המועמד שביכולתו לאחד את השורות ולמחוק את השנאת חינם הנוראה המשתוללת ברחובות העיר ללא שום סיבה. לא נותר אלא להביא מועמד חדש"

הגר"ד קוק שליט"א. ארכיון צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרמה בטבריה: היום (שלישי) אחרי הסליחות בבית מדרשו של הגר"ד קוק שליט"א בטבריה, לשאלת אחד ממקורביו במי הרב עומד לתמוך בבחירות הקרובות לראשות העיר השיב הגר"ד קוק שליט"א כי הוא סבור שבכלל צריך להביא מועמד חדש, כאשר הוא אינו מעוניין לתמוך באף לא אחד מהמועמדים שכיום מתמודדים. זאת לאחר פסילת בועז יוסף מהתמודדות, לפי פסיקת בית המשפט העליון.

"לאחר שנפגשתי עם המועמדים המובילים, עדיין אינני רואה ולא מצאתי את המועמד שביכולתו לאחד את השורות ולמחוק את השנאת חינם הנוראה המשתוללת ברחובות העיר ללא שום סיבה, וכנראה שלא נותר אלא להביא מועמד חדש", לדברי הרב. כאן נקב הגר"ד בשמו של אחד מתושבי העיר מהמגזר המסורתי אשר על פי דעתו הוא זה שיידע ויצליח לאחד את כל תושבי טבריה מכלל המגזרים בשלום ואחווה ורעות, וירד לעם בגובה העיניים להיות קשוב לצרכיו של כל תושב באשר הוא.

כזכור לפני כשבועיים יצא קול קורא מטלטל מכל רבני הקהילות בטבריה בו הם פונים כאחד לגה"צ הגר"ד קוק שליט"א בזה הלשון: "מאחר והבחירות קרבות ובאות והרבה גופי תורה תלויים בהם תורה לנו את הדרך בה נלך ואת המעשה אשר נעשה בבחירות". מכתב רבני טבריה אל הגר"ד קוק שליט"א הגיע לאחר שבקדנציה הקודמת המועמד שנבחר רון קובי ניהל מלחמה של ממש בציבור החרדי בעיר טבריה ובקדושת השבת.

רק לאחר שהגר"ד קוק שליט"א ביקש משאר המפלגות שלא יצטרפו אליו לקואליציה, לא הצליח להעביר את התקציב ונפסל על ידי משרד הפנים שהעמיד וועדה ממונה בראשות בועז יוסף שנפסל לאחרונה ממש לרוץ לראשות העיר על ידי בג"ץ. עד עתה הודיעו על התמודדותם לראשות העיר טבריה כמה מתמודדים בולטים וביניהם רון קובי שמנסה לרכב שוב על גל שנאת החרדים ובכך להיבחר לראשות העיר בפעם נוספת.



0 תגובות