משרד השיכון: יזם זכה במכרז לבניית 1,500 יח"ד בעכו

אבי יעקב No Comments on משרד השיכון: יזם זכה במכרז לבניית 1,500 יח"ד בעכו

וועדת המכרזים בראשות משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל הכריזה: נבחר זוכה במכרז של כ-1500 יח"ד בשכונת שערי עכו. שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף: "בניית שכונה חדשה תוביל את העיר לשגשוג וצמיחה ולחיזוקה הכלכלי. אני רואה בהשקעה ובפיתוח של כל חבלי הארץ אבן דרך משמעותית לחברה הישראלית"

מבט לעכו צילום: יגאל דקל S
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש הכריזה הוועדה על היזם הזוכה בבניית כ-1,500 יח"ד המצטרפות ל-2,000 יח"ד שכבר שווקו מתוך תכנית הוותמ"ל בה 8,000 יח"ד לאזור כולו.

הסכם הגג שנחתם בין משרדי הבינוי והשיכון והאוצר ועיריית עכו, לבניית 17,780 יחידות דיור חדשות בעיר, התקדם צעד משמעותי עם בחירת היזם הזוכה לבנייה של כ-1,500 יח"ד. השכונה החדשה צפויה לאכלס כ-30 אלף תושבים ב-8,000 יחידות דיור בנוסף לכ-380 דונם של אזור תעשייה, תעסוקה ומסחר.

תוכניות הפיתוח של האזור, משלבת מגורים, מסחר, תעסוקה ובילוי, וצפויה להפוך את האזור לאטרקטיבי ודינאמי. כמו כן, השכונה ממוקמת בנגישות לעורקי תחבורה מרכזיים, ומיקומה קרוב לתחנת הרכבת המתוכננת ולתחנת המטרונית המתוכננת.

שר הבינוי והשיכון, הרב יצחק גולדקנופף: "אני מברך על בחירת היזם הזוכה להקמת כ-1,500 יח"ד בעיר עכו, זהו צעד חשוב בדרך למתן פתרון משמעותי נוסף לדיור איכותי וראוי עבור תושבי האזור. בניית שכונה חדשה תוביל את העיר לשגשוג וצמיחה ולחיזוקה הכלכלי. אני רואה בהשקעה ובפיתוח של כל חבלי הארץ אבן דרך משמעותית לחברה הישראלית. המשרד ימשיך לפעול למען קידום אלפי יח"ד חדשות לצד יישום מגוון פתרונות כחלק מהתכנית אסטרטגית שמגבש המשרד עבור כלל האוכלוסיות והמגזרים בישראל לדיור בר השגה".



0 תגובות