בצלאל קאהן ודוד חכם: "תתנצלו בפני הממשלה הקודמת"

מהדורת הבוקר 1 Comment on בצלאל קאהן ודוד חכם: "תתנצלו בפני הממשלה הקודמת"

המגישים בצלאל קאהן ודוד חכם פתחו את 'מהדורת הבוקר' בביקורת נוקבת על הממשלה: "אמנם היא טובה פי אלף מזו הקודמת. כך בהרגשה שלי. אבל אני מבקש מכל מי שאמר אמירות קשות נגד הממשלה הקודמת על הפיגועים שהיו אז, שיבוא להתנצל בפניהם"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המגישים בצלאל קאהן פתחו את 'מהדורת הבוקר' ברגשות כאב למחרת הפיגוע הקשה בו נרצחה בת שבע נגרי. דוד חכם: "שוב בוקר שלמחרת פיגוע. אתמול עלה כאן יוסי דגן שאמר שהפתרון הוא מחסומים הרמטיים חונקים ולא נושמים. ומדוע אכן לא עושים זאת? כדי לרצות את העולם? זה שווה דם יהודי שנשפך כמים?".

בצלאל קאהן: "מתחילת השנה האזרחית נרצחו 35 יהודים בפיגועים, כאשר רובם המוחלט נרצחו בלב ישראל, בלב הקו הירוק. המחסומים ימנעו מהמחבלים להיכנס לשטח ישראל. גורמי הביטחון כנראה אומרים שככל שיתנו לפלסטינים יהיו פחות פיגועים. אבל זה לא עובד".

דוד חכם: "הממשלה הזו היא טובה פי אלף מזו הקודמת. כך בהרגשה שלי. אבל אני מבקש מכל מי שאמר אמירות קשות נגד הממשלה הקודמת על הפיגועים שהיו אז, שיבוא להתנצל בפניהם".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נסחפתם קצת
    שכחתם שבממשלה הקודמת ישבו ערבים ובגלל כל ההבטחות שהובטחו להם הם שמרו על פרופיל יחסית נמוך אחרת המצב הביטחוני היה גרוע פי כמה כי המחבלים יודעים לזהות ראש ממשלה עם מינוס אפס ניסיון והם היו מנצלים את זה עד תום בכל זאת בנט ובטח שלפיד הם לא העיפרון המחודד בקלמר ונסיון בביטחון הוא לא בדיוק התחום שלהם