הודח קצין בצה"ל שסרב לשרת תחת ממשלת הימין

קובי פינקלר 2 Comment on הודח קצין בצה"ל שסרב לשרת תחת ממשלת הימין

צה"ל הדיח קצין בדרגת תת אלוף שהיה פעיל במחאת השמאל והודיע על סרבנות לשרת במילואים בשל כינונה וכהונתה של ממשלת הימין. קצין נוסף בדרגת תת אלוף יוזמן לשיחה בימים הקרובים

הרצי הלוי צילום: יונתן סינדל/פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שני משרתי מילואים בדרגת תת-אלוף, המשמשים כמנהלי לחימה במטה חיל הים, הצהירו כי אינם רוצים לבצע שירות מילואים ברקע החקיקה המשפטית. בעקבות זאת, שירותו של אחד מהם הוקפא לאחר שיחה פיקודית של מפקד חיל הים עימו ועל פי הפקודות.

בצה"ל מסרו כי בימים הקרובים יתבצע שיח פיקודי עם איש המילואים השני, במסגרתו ייבחן המשך שירות המילואים שלו. החלטת מפקד חיל הים אושרה על ידי הרמטכ״ל.

דובר צה"ל הבהיר כי מדובר במשרתי מילואים מעל לגיל החובה לשירות וביצעו שירות מילואים בהתנדבות. עוד הדגיש דובר צה"ל כי משימות המטה המבצעי של חיל הים מתבצעות על פי תכנון וללא שינוי.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אני הייתי תולה אותו על הבוטקה של הש"ג. ובדיקת שב"כ פולשנית.

  2. 1

    חיילים, קצינים וטייסים המסרבים לשרת בצבא (תקופת פעילות או מילואים) במדינה הנמצאת במלחמה, באחיזתה שלטרור, מאוים בכל גבולותיה, ובגלל דעותיהם הפוליטיות השונות, זה נקרא לא יותר ולא פחות מאשר עריקה ובגידה כלפי ארצם שנמצאת בסכנה ! מגיע להם להיענש בחומרה באותן שורות, ובפנסיות שלהם. זה מותרות שהמדינה הזאת לא יכולה להרשות לעצמה. זה לא מקובל ולא מקובל בכלל!!!