הטרגדיה באגם: פורסם שם הטובע – הבחור ישי קינן ז"ל

נתי קאליש 2 Comment on הטרגדיה באגם: פורסם שם הטובע – הבחור ישי קינן ז"ל

הבחור החשוב ישי קינן ז"ל, בן 18 בלבד, הוא הבחור שטבע אתמול למוות באגם 'מעלה השחר' שבמעלה גמלא ברמת הגולן. גופתו נמצאה לאחר שעות של חיפושים ע"י צוללנים מיוחדים מיחידת להבה. לווייתו התקיימה אתמול בלילה בירושלים בהשתתפות קהל רב

צילום: באדיבות המשפחה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טרגדיה: הבחור החשוב ישי קינן ז"ל, בן 18 בלבד, הוא הבחור שטבע אתמול למוות באגם 'מעלה השחר' שבמעלה גמלא ברמת הגולן.

ישי ז"ל, בנו של הרב דוד קינן שיבל"א, התגורר בשכונת פסגת זאב בירושלים, והיה תלמיד שיעור א' בישיבת "תפארת הלוי" בעיר אלעד.

בשעות הצהריים הוא רחץ עם חבריו באגם מעלה השחר ברמת הגולן, שם טבע ונעדר. במשך מספר שעות נערכו אחריו חיפושים באגם, עד שאותר וחולץ ללא רוח חיים ומותו נקבע במקום.

הלוויתו יצאה הלילה מבית ההספד 'קהילת ירושלים' בהר המנוחות.

צוותי רפואה וחילוץ הוזעקו אתמול אחה"צ לאגם מעלה השחר במעלה גמלא עקב דיווח על טביעה. לאחר שעות של חיפושים נמצאה גופתו של הנער ונמשתה מהמים כשהיא ללא רוח חיים.

פראמדיק מד"א אלי בן סימון וחובש רפואת חירום במד"א אמיר בטחיש סיפרו: "כשהגענו לשטח סמוך לאגם חברנו למספר נערים שסיפרו לנו שצעיר שהיה יחד איתם במים טבע והם חוששים לחייו. צוללנים מהיחידה לחילוצים מיוחדים של כיבוי אש שהגיעו למקום נכנסו למים ולאחר חיפושים משו מהמים את הצעיר כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. אנחנו שבים וקוראים לציבור הרחב לרחוץ אך ורק בבריכות ובחופי רחצה מוכרזים ובשעות הפעילות של שירותי ההצלה."

אוהד רינגר ואבי אלחיאני חובשי איחוד הצלה מסרו "מדובר בצעיר כבן 18 שלדברי עוברי אורח טבע ונעדר. צוללני כיבוי שהשתתפו בחיפושים איתרו את גופתו ומשו אותה מהמים. למרבה הצער נקבע מותו בזירה".

בדוברות כבאות והצלה לישראל מסרו כי "צוותי כיבוי והצלה מתחנת גליל גולן, היחידה לחילוצים מיוחדים מתחנת גליל מרכזי בהובלת צוללנים מיחידת "להבה" איתרו לפני זמן קצר במאגר המים סמוך למעלה גמלא את הנעדר אודותיו התקבל דיווח כי נקלע למצוקה במים ואבד עימו הקשר".

"צוללני יחידת "להבה", לוחמי האש מתחנת גליל-גולן והיחידה לחילוצים מיוחדים של גליל-מרכזי איתרו לפני דקות אחדות את הנעדר במים על פי עדויות מטיילים במקום, ולפני מספר דקות חילצו אותו לגדה להמשך טיפול רפואי".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ריבונו של עולם ,
    אמור לצרותינו די ושלח לנו את דוד בן ישי משיחך
    אמן ואמן

    1. אמן משיחחחח והרמת קרן התורהו ןהיראה שיסלק שנאת חינם מתוכנו