השר בן גביר קרא להעניק צל"ש לחשודים בירי בפלסטיני

אבי יעקב 1 Comment on השר בן גביר קרא להעניק צל"ש לחשודים בירי בפלסטיני

אחרי ששני מתיישבים שהותקפו ע"י פלסטינים נעצרו ע"י המשטרה בחשד לרצח פלסטיני בן 19. ראש הממשלה נתניהו טרם התייחס לאירוע, בזמן שחברת קואליציה קראה למערכת הביטחון להפסיק "לרדוף את תושבי בנימין". בן גביר: "מי שמגן על עצמו מזריקת אבנים – צריך לקבל צל"ש"

ח"כ בן גביר בכניסה להר הבית מעוכב ע"י השוטרים צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס ללינץ' וניסיון הרצח החמור, בו יהודי נפצע באורח קשה על ידי המון פלסטיני שאחד מהם חוסל כאשר ניסה לפגוע ביהודי נוסף: "המדיניות שלי ברורה. מי שמגן על עצמו מזריקת אבנים צריך לקבל צל"ש.  אני מצפה ממפקד מחוז ש"י, לקדם את החקירה במהירות ולבצע חקירה מקיפה גם של כל הפורעים הערבים שזרקו אבנים וניסו לרצוח יהודים".

לפי מה שמסתבר היהודי הצליח בכוחותיו האחרונים לפתוח באש מנשקו האיש לעבר המחבלים, וכתוצאה מהירי נפצעו כמה פלסטינים ואחד חוסל. היהודי פונה לבית החולים שערי צדק שם עבר ניתוח חירום בראשו, ומיד לאחר מכן החליטה המשטרה לעוצרו בעודו בבית חולים בטענה כי רצח פלסטיני.

למרות הלינץ וההתגרות החמורה במתיישבים, מצד ההמון הפלסטיני, ראש השב"כ רונן בר, הזהיר את חברי הממשלה, כי הטרור היהודי גורם לליבוי הטרור הפלסטיני.

התגובות בקואליציה לא איחרו מלבוא. חברת הכנסת לימור סון הר מלך אמרה, כי מדובר בהגדרות מעוותות. חברת הכנסת טלי גוטליב אמרה: "רעיונות השמאל הגיעו גם לצמרת השב"כ".

חבר הכנסת בועז ביסמוט תקף ואמר: :אין טרור יהודי. יש מקרי שוליים בודדים, שטיפולם מסור בידי רשויות אכיפת החוק. כבר מעל 100 שנים, אנחנו מתמודדים עם אוכלוסייה מוסתת מינקות לרצח יהודים, ומתוגמלת על כך. הטרור הוא פלסטיני, הקורבן הוא יהודי, וכל ניסיון להציג את ההפך, הוא פוליטי וחולני כאחד:.

ומנגד, שר הביטחון יואב גלנט תקף את חבריו לקואליציה וגיבה את ראש השב"כ: "אני מגנה את המתקפות על ראש השב"כ, ומציע לאותם חברים לחזור בהם, ולהתנצל על דבריהם. בזכות אנשי שירות הביטחון הכללי והעומד בראשם הפועלים הרחק מעיני הציבור, ניצלים מדי יום חייהם של אזרחים ישראלים".



1 תגובות

מיין תגובות