עבודות סביב השעון: באומן החלו להתכונן לבוא ההמונים

נתי קאליש 1 Comment on עבודות סביב השעון: באומן החלו להתכונן לבוא ההמונים

ההכנות לקראת הקיבוץ של חסידי ברסלב באומן בימי ראש השנה בעיצומן: עובדי איחוד ברסלב מבצעים בחודשים האחרונים עבודות תחזוקה לקראת התקבצות חסידי ברסלב באומן בימי ראש השנה תשפ"ד

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איחוד ברסלב באומן, המשמשים בקודש פנימה בציון הצדיק רבי נחמן מברסלב זיע"א באומן, אינם חוסכים במאמצים ופועלים בכל עת במסירות ונחישות עד אין קץ לרווחת כלל הציבור הבאים לפקוד את מקום גניזתו של רבינו הקדוש, ומחזקים את 'בדק הבית' כראוי למקום הקדוש על מנת לתת למתפללים לבוא ולהשתטח ביישוב הדעת ללא הפרעות ולזכות לתיקונים הקדושים מתוך הרחבת הדעת.

בשבועות האחרונים – לקראת ראש השנה הקרב ובא, הנחה יו"ר איחוד ברסלב באומן הרב נתן בן נון הי"ו את צוותות העובדים להכין ולשפר כמו גם לתחזק ולחדש את הדרוש תיקון במתחמי הציון השונים ובבניין הקלויז הגדול של חסידי ברסלב באומן.

כאמור, במהלך החודשיים האחרונים החלו עובדי איחוד ברסלב בעבודות תחזוקה שוטפות כהכנה לקראת התקבצות בעיר אומן סמוך לציון רבי נחמן מברסלב זיע"א, כשצוותים מתוגברים עובדים בימים אלו ללא לאות להכין את כל הדרוש לקראת הגעת המתפללים הרבים לאומן ראש השנה תשפ"ד הבעל"ט.

גבאי הציון הקדוש הרב נתן צמח הי"ו העומד בימים אלו מעל כל מערך עבודות התחזוקה בציון מספר: "איחוד ברסלב נמצאים במרתון הכנות לקראת ימי ראש השנה, אנו ממשיכים להתכונן במלוא המרץ, יש עדיין הרבה מאד מה לעשות. ההכנות והעבודות בשטח לקראת ראש השנה נמשכות כבר למעלה מחודשיים, ואנחנו משתדלים להספיק כמה שיותר, כדי שיהיה לכל אחד ואחד את היישוב הדעת הנדרש לימים הנוראים ושהכל יעבור בשקט ובשלום".

צפו בתמונות מחלק מהעבודות: קרדיט צילום – איחוד ברסלב באומן



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אין על הברסלבים ואומן בעולם…😉😉