הרב הראשי: "כולנו אחים; אף אחד לא עושה רע לאחיו"

אתר קול חי No Comments on הרב הראשי: "כולנו אחים; אף אחד לא עושה רע לאחיו"

הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו, התראיין ב'מהדורה המרכזית' ושוחח על ימי האבל על חורבן הבית ברקע אווירת הקיטוב בציבור הישראלי: "יש לנו כל כך הרבה מן המשותף ועלינו לשמור על האחווה והאחדות". "בית המקדש נחרב בגלל שנאת חינם, ועלינו להרבות באהבת חינם כי כולנו אחים"

הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, לבצלאל קאהן ב'מהדורה המרכזית': "ראוי וצריך להתאבל בימים אלו, וצריך לדעת שכל הצרות והקשיים שהיו לעם ישראל בכל הדורות נבעו רק ממקום אחד. נתפלל ונייחל לבורא העולם לגאולה השלמה".

"אחותי סיפרה לי שסטודנטיות פנו אליה היום והביעו את חששן מפני ההדתה והדיקטטורה הדתית שתהיה במדינה, אמרתי לה להשיב כך, בסמכות בית הדין הרבני היו כל השנים דיני גירושין ומזונות. עד שבא השופט ברק והחליט להעביר את הסמכות לפסוק בדיני הממונות לאחר הגירושין רק לידי ביהמ"ש. למה? בית הדין פגע במעמד האישה? האם אנו רואים בפסיקות בית הדין פגיעה במעמד האישה? זה לא מתחיל בכלל ולכן זה הכי כואב לי".

"אל תקבלו כל אמירה כמות שהיא, תבדקו ותאמתו. תבררו לעומק. ברור לי שאח שלי לעולם לא יעשה לי רע, לא משנה מה תספרו לי. והנקודה הזו לא ברורה לציבור. אנו אנשים אחים ולא זרים ח"ו. ואם אנחנו אחים אז אין סיכוי שנרצה להרע אחד לשני".

הרב לאו סיים ואמר: "יש לנו כל כך הרבה מן המשותף ועלינו לשמור על האחווה והאחדות. בית המקדש נחרב בגלל שנאת חינם, ועלינו להרבות באהבת חינם".

האזינו לדבריו המלאים



0 תגובות