הפרופ' רוטשטיין מזהיר: "צריך לפעול בשקיפות מלאה"

אבי יעקב No Comments on הפרופ' רוטשטיין מזהיר: "צריך לפעול בשקיפות מלאה"

מנכ"ל ביה"ח הדסה לשעבר, הפרופ' זאב רוטשטיין, על התנהלות אנשי לשכת נתניהו בסערת האשפוז והשמועות: "הצוות הרפואי צריך לעבוד כתף מול כתף לצד דוברות משרד רוה"מ. אני לא מרמז שראש הממשלה משקר חלילה, אבל הדוברות צריכה לפעול בשקיפות מלאה." על הקרע בעם הוא אומר: "מה שאנחנו רואים היום זו כבר מלחמת אחים. יד איש ברעהו. האם נכון לחיות כך?"

מנכ"ל ביה"ח הדסה פרופ' זאב רוטשטיין צילום: Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרופסור זאב רוטשטיין, מנכ"ל ביה"ח הדסה עין כרם לשעבר שוחח עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' על אשפוזו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ראש ממשלה הוא לא כאחד האדם. יש תחומים שכל העם תלוי בו ולכן זכותו של הציבור לקבל מידע על מצבו הרפואי. במקרה הזה הפרסומים לא נתפסו כפרסומים שקופים, בתחילה הכנרת ואח"כ ההתייבשות. בשלב זה נכנס מי שאני מכנה 'רב סרן שמועתי' לפעולה, והפייק חוגג".

"הצוות הרפואי צריך לעבוד כתף מול כתף לצד דוברות משרד רוה"מ. אני לא מרמז שראש הממשלה משקר חלילה. הוא דיבר באותנטיות כפציינט. אבל כן הייתי חושב שהדוברות הייתה צריכה לפעול בשקיפות מלאה. שמענו כולנו את פירוט הפעולות הרפואיות שנעשו בראש הממשלה. היה חשד להפרעת קצב בפעילות הלב. והוא אכן נבדק בבדיקות המתאימות כדי להפריך את החשש. השמועות לא צמחו סתם כך. אנשים עם טיפת הגיון הבינו שזה לא מסתדר, ההודעה על התייבשות קלה לא הסתכנרה עם בדיקות הרבות והמורכבות שנעשו לו".

הפרופ' התייחס למצב הפוליטי ולמחאת השמאל ואמר: "התחושה שלי רעה מאוד, לפעמים אני ממש זולג דמעות, מה שאנחנו רואים היום זו כבר מלחמת אחים. יד איש ברעהו. ואני שואל, האם לקרע הזה יש סיבה מוצדקת? ולא משנה מהי העמדה הפוליטית, האם זה נכון לחיות כך? החלום שלי הוא מדינה ישראל מאוחדת ואוהבת. והיום המדינה שלי מפולגת ומשוסעת, אני לא רוצה לכנות אנשים בשמות, אבל אנחנו חייבים לקרוא לראש הממשלה "תאחד את העם", ויפה שעה אחת קודם".



0 תגובות