שנה לאחר שנכח בפטירת התינוק: המתנדב סגר מעגל מרגש

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on שנה לאחר שנכח בפטירת התינוק: המתנדב סגר מעגל מרגש

סגירת מעגל מרגשת: מתנדב 'הצלה' שנכח בפטירת התינוק שנה קודם לכן, זכה לסייע לאם ללדת בשלום את בתה בבית. "זכיתי לסייע למשפחה גם ברגעים המאושרים של חייהם", מספר המתנדב הנרגש

צילום: דוברות הצלה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסיפור עם הסוף המרגש, החל באופן טרגי לפני כשנה. מתנדבי 'הצלה' הוזעקו ע"י מוקד הכוננים של מד"א לכתובת בעפולה, בעקבות דיווח על תינוק מחוסר הכרה. חובש הצלה אלחנן גולדשמידט שהגיע תוך זמן קצר מאוד, באמצעות אמבולנס מד"א אותו אייש. התחיל בפעולות החייאה, חובשים ופראמדיקים של הצלה שהצטרפו אליו, המשיכו בפעולות החייאה מתקדמות. לאחר דקות ארוכות של החייאה מאומצת, יצאו הצוותים לכיוון בית החולים, תוך כדי פעולות ההחייאה. אלחנן שהצטרף לפינוי סייע לצוות בפעולות ההחייאה עד הגעתם לבית החולים, ושם לאחר דקות ארוכות, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו, למרבה הצער.

השבוע, התקבלה במכשירי הקשר של מתנדבי 'הצלה' בעפולה, קריאה על אשה הכורעת ללדת. אלחנן שהיה בקרבת מקום, הגיע תוך זמן קצר ביותר. עם הגעתו הבחין, כי זו המשפחה אשר לפני כשנה השתתף בהחייאה על בנם התינוק.

כשאלחנן וצוות מד"א נכנסו לבית, הם זיהו כי היולדת נמצאת בעיצומו של ההליך הרפואי ולא תספיק להגיע לבית החולים והחלו בפעולות סיוע למהלך הלידה. לאחר מספר דקות ילדה האם בת בריאה בשעה טובה.

"כנהג אמבולנס וחובש שעוסק בהצלת חיים, אני נוכח לצערי בהרבה טרגדיות ואירועים קשים", מספר אלחנן. "מיד כשהגעתי לכתובת זיהיתי את המשפחה. בהשגחה פרטית זכיתי לצאת לקריאה הזאת ולסייע למשפחה גם ברגעים המאושרים של חייהם".

אב המשפחה הנרגש הוסיף: "אנו מודים מקרב לב למתנדב היקר, ומברכים אותו שהקב"ה יברכו בכל ברכות התורה. תודה גדולה לכל הצוותים שהגיעו, שיזכו לכל מילי דמיטב".



1 תגובות

מיין תגובות