איש ליכוד בכיר: אם הרפורמה לא תעבור – אצביע לש"ס

    מהדורת הבוקר No Comments on איש ליכוד בכיר: אם הרפורמה לא תעבור – אצביע לש"ס

    הפרשנית הפוליטית שרי רוט במהדורת הבוקר: "בסתר ליבם יש חברי כנסת בליכוד שדעתם קצת יותר שמאלית מהרבה אחרים בממשלה הזו, גם נתניהו עצמו. כנראה שאם זה היה תלוי בו לא הייתה חקיקה משפטית. אבל יש ח"כים בליכוד ובקואליציה שמושכים ימינה"

    Israeli Prime Minister and head of the Likud party Benjamin Netanyahu leads a Likud party meeting at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem , March 13, 2023. Photo by Erik Marmor/Flash90 *** Local Caption *** בינימין נתניהו ביבי ליכוד ישיבת סיעה כנסת בחירות אופיר כץ בנימין נתניהו ישיבת סיעה ראש הממשלה צילום: Erik Marmor/Flash90
    14:56
    23.05.24
    מנחם טוקר No Comments on יאשרו את הפארנצ'עס? דובר ראש העיר: "מאמין שיפתר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשנית הפוליטית שרי רוט, שוחחה עם דוד חכם במהדורת הבוקר (שני) על ההצבעה בכנסת בקריאה ראשונה על צמצום עילת הסבירות: "קשה לי להאמין שחברי קואליציה יצביעו נגד. היום זה לא הצבעה חשאית. כל מי שירים את ידו יהיה לזה מחיר בפריימריז".

    אמנם, ציינה רוט כי "בסתר ליבם יש חברי כנסת בליכוד שדעתם קצת יותר שמאלית מהרבה אחרים בממשלה הזו, גם נתניהו עצמו. כנראה שאם זה היה תלוי בו לא הייתה חקיקה משפטית. אבל יש ח"כים בליכוד ובקואליציה שמושכים ימינה". 

    היא סיפרה: "היה איש ליכוד בכיר שאמר לי אם הרפורמה לא תעבור בפעם הבאה אני מצביע לש"ס. הרגליים הקרות של נתניהו מרגיזות אותם מאוד".

    על המחאה: "המטרה הסופית של כל המחאה הזו הוא למנוע מהממשלה הזו לתפקד והם עושים את זה בכלים לא לגיטמיים".



    0 תגובות