תעוזה נואשת: פושע מסוכן נמלט מכלא שמור בפנסילבניה

    אבי יעקב No Comments on תעוזה נואשת: פושע מסוכן נמלט מכלא שמור בפנסילבניה

    מצוד נרחב אחר אסיר מסוכן שברח מהכלא בעיר וורן בפנסילבניה. האסיר, שהורשע ברצח ובחטיפה, טיפס לגג הכלא והשתלשל החוצה בעזרת סדינים שקשר. המשטרה ביקשה את עזרת הציבור באיתורו, לצד אזהרה חמורה מפניו "הוא תוקפני ובעל כושר הישרדות"

    צילום: Nati Shohat/FLash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פושע שהואשם ברצח, שתואר על ידי הרשויות כבעל "כישורי הישרדות", ברח מכלא במדינת פנסילבניה וכעת מתנהל אחריו מצוד בכמה מדינות בארצות הברית. ע"פ הודעת המשטרה, האסיר מייקל בורהאם נמלט מבית כלא בעיר וורן, הסמוך ליער רחב ידיים, במהלך הלילה שבין חמישי לשישי.

    הציבור התבקש לשמור על ערנות ולדווח על אנשים חשודים. הוא נראה לאחרונה כשהוא לבוש במדי כליאה מפוספסים בצבע לבן לכתום וג'קט ג'ינס כחול שקיבל בכלא ונעלי קרוקס. גורמים רשמיים אמרו שבבית הכלא הבחינו בהיעדרותו ביום שישי בבוקר, וכי הוא הצליח להימלט כשטיפס על מכשירי כושר וחמק דרך גג מתכת. לאחר מכן, הוא קשר כמה סדינים וירד באמצעותם מהגג.

    הכלא נמצא במרחק של כ-28 ק"מ מג'יימסטאון, ניו יורק, ובסמוך ליער הלאומי אלגני. שטחו של היער הוא כ-2,000 קמ"ר, והמשטרה אמרה בסוף השבוע כי היא עורכת סריקות נרחבות באזור במקביל לחקירה יסודית של בריחתו מהכלא. המשטרה הוסיפה כי בחיפושים משתתפים כלבים, רחפנים, כלי טיס ורכבי שטח. לתושבים נאמר לנעול את דלתות בתיהם ולהישאר סגורים בהם, וליצור קשר עם מוקד החירום אם יראו אותו.

    "אין לנו שום אינדיקציה לכך שהוא נעזר במישהו בשלב זה, אבל הוא מכיר את האזור והוא מתמחה בהישרדות", אמרה דוברת מחוז וורן, ססיל סטלטר.

    בורהאם בן ה-34 הוחזק במאסר בשל אישומים בהצתה ובפריצה והוגדר חשוד ברצח של אישה מקומית. הוא גם הואשם בחטיפה ובאישומים רבים נוספים. הוא נעצר במאי בקרוליינה הדרומית לאחר מצוד בן ארבעה ימים. הוא נלקח למעצר לאחר ששני אנשים התקשרו ל-FBI ואמרו שהוא חטף אותם והסיע אותם לעיר צפון צ'רלסטון מפנסילבניה.



    0 תגובות