שר הדתות על הרבנות הראשית: "ללא פנקסנות ומחנאות"

אבי יעקב No Comments on שר הדתות על הרבנות הראשית: "ללא פנקסנות ומחנאות"

שר הדתות, מיכאל מלכיאלי ב'מהדורה המרכזית': "אין לנו שום שליטה על מינוי ראשי מועצות – זו החלטת ראש העיר אחרי הבחירות. גוף הבוחר לרבנות הראשית היה תקוע. למשל, עד לאחרונה היו נציגי בתי כנסת ואז כל בית כנסת היה יכול לפנות לבג"צ ולתקוע את ההליך. אי אפשר לצפות מראש שים דבר, זה מייצג את כולם"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הילולת האור החיים הקדוש עדיין בעיצומה, אלפים במקום. צריך לומר מילה טובה למנכ"ל בתי העלמין, צוריאל קריספל שתפעל הכל מול הציבור והמערכות. הייתי שם וזה היה מאוד משמח"

לגבי הרבנים הראשיים: "אתמול המליאה הצביעה בעד דחיית מועד מינוי האבנים הראשיים. ההיגיון בזה היה שחסרים מינויים בערים שלכן יש בעיה בגוף הבוחר. לגבי טענת הרב אליהו, אין לנו שום שליטה על מינוי ראשי מועצות – זו החלטת ראש העיר אחרי הבחירות".

"גוף הבוחר לרבנות הראשית היה תקוע. למשל, עד לאחרונה היו נציגי בתי כנסת ואז כל בית כנסת היה יכול לפנות לבג"צ ולתקוע את ההליך. איך הרב אליהו אומר שהרבנות הראשית היא מש"ס? הרי אבא שלו ישב שם והוא איננו חרדי. בסוף המועצה משקפת את כלל האוכלוסיה, אי אפשר לצפות מראש שים דבר, זה מייצג את כולם"

"אנחנו לא עושים חשבונות ופנקסנות ומחנאות, אנחנו רוצים לבחור רבנים לערים השונות. זה מה שמרן הראשון לציון הורה לי ביום הראשון"

שר הדתות, מיכאל מלכיאלי עוקץ את "יהדות התורה": "בעבר היו לש"ס הרבה ראשי ערים, היה ראש עיר מובטח בבית שמש, אבוטבול היה מקצועי שנתמך בידי כל הרבנים. לציבור של ש"ס אין אחד בפה ואחד בלב, לא עשינו שביתה איטלקית וסגרנו מאחרוני הגב עם מועמדים אחרים"



0 תגובות