נעצרו 15 חשודים שהניפו דגלי טרור בהר הבית

בנצי לייזרוביץ No Comments on נעצרו 15 חשודים שהניפו דגלי טרור בהר הבית

המשטרה עצרה 15 חשודים בחשד לתליית שלט עם תמונות מחבלים והנפת דגלי ארגון טרור, בסיום תפילת הבוקר של חג הקורבן בשטח הר הבית

צילום: דוברות המשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חג הקורבן: החל משעות הבוקר המוקדמות, שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב פעלו בהיערכות מבצעית מוגברת לשמירת הסדר הציבורי בהר הבית. התפילה הסתיימה ללא חריגים, אולם בסיום התפילה ובשלב הפיזור, הניפו מספר רעולי פנים דגלים וכרזות של ארגוני טרור ברחבת הר הבית.

בעקבות כך המשטרה עצרה בשעות הבוקר לחקירה 15 חשודים בחשד שהניפו דגלים ותלו כרזה של ארגון טרור. כמו כן פעלו השוטרים להסרת הכרזה שנתלתה בתוך זמן קצר.

המעצרים בוצעו ע״י שוטרי מרחב דוד ולוחמי מג״ב ירושלים בעיר העתיקה, זאת בסיוע והכוונה של תצפיתני מבט 2000- שהכווינו את הכוחות לחשודים שהופללו. ברשות חלק מהחשודים שנעצרו, נתפסו: דגלי ארגון טרור, פליירים של ארגון טרור וכדור של אקדח. החשודים שנעצרו על ידי השוטרים הועברו לחקירה במרחב דוד של מחוז ירושלים.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן אמר ביחס לנושא: ״שוטרי מחוז ירושלים מחויבים לאפשר לכל אדם מכל דת לחגוג את חגיו כחוק, וכך גם בימי חג הקורבן שהחל היום. הבוקר שוב היו מי שניצלו את החג והמקומות הקדושים למפגן של הסתה ותמיכה בטרור. מי שחושב שביצוע מעשים פסולים כאלו בכסות החג תקנה לו חסינות או הגנה מהחוק – טועה ובגדול. עד כה עצרנו 15 חשודים שהיו מעורבים בהנפת דגלים, קריאות בעד הטרור ותליית כרזת ארגון טרור. מעשי הסתה, עידוד ותמיכה בטרור יטופלו בנחישות על ידנו בכל מקום בירושלים, כולל בתוך הר הבית. אין ״שטחים מתים״, אין ולא תהיה חסינות למי שתומך, מעודד ומזדהה עם טרור ומחבלים, בהר הבית ובכל מקום אחר״.



0 תגובות