מאות הפגינו נגד המיסיון: "תעזבו את הילדים"

נתי קאליש 1 Comment on מאות הפגינו נגד המיסיון: "תעזבו את הילדים"

תיעוד: מאות יהודים השתתפו בעצרת תפילה ומחאה שיזם ארגון 'אור לאחים' מול מקום כנס מיסיונרי בירושלים. "הכנס בעל מוטיבים נוצריים מובהקים פנה למרבה החוצפה גם לילדים ולחיילים"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאות יהודים מכל קצות הקשת הציבורית, השתתפו בעצרת תפילה ומחאה שארגן 'אור לאחים' בשיתוף ארגון 'להבה' מול מקום כנס מיסיונרי שהתקיים בבנין מרכז כלל בירושלים.

המוחים נשאו בידיהם שלטים: 'מיסיונרים!!! תעזבו את הילדים שלנו', 'המיסיון שואה רוחנית לעם ישראל!!!' ו'אנחנו רוצים לחיות כיהודים בארץ ישראל, די למיסיון!!!'

יהודים תמימים שהגיעו לכנס וחשבו שהם מגיעים לקונצרט מוסיקה תמים, נחרדו להבין שהגיעו לתוך קהילה מיסיונרית נוצרית. הם מיד הסתובבו והלכו מהמקום, עם יהודים אחרים.

פעילי ארגון 'אור לאחים' לקחו את פרטיהם ויערכו איתם שיחות אישיות בהמשך, על מנת  שיעזבו לאלתר את הקשר עם הקהילה המיסיונרית לחלוטין.

הכנס התקיים במקום שבו נערך כנס מיסיונרי ענק. הכנס, בעל מוטיבים נוצריים מובהקים, פנה למרבה החוצפה גם לילדים ולחיילים, להם הוא הציע כרטיס בהנחה. הדבר מנוגד גם לחוק המיסיון, האוסר פעילות מיסיונרית בקרב קטינים. קובלנה פלילית הוגשה למשטרה.

מנהל המחלקה למאבק במיסיון ובכתות בארגון 'אור לאחים', הרב בנימין וולקן, שארגן את עצרת התפילה והזעקה, אמר כי הארגון לא ינוח ולא ישקוט, עד אשר יבוער נגע המיסיון.

סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג, שהשתתף בעצרת, אמר כי שליחותו הציבורית מחייבת לשמור על זהותה היהודית של ירושלים.

הוא הכריז: "לנוכח התגברות פעולות המיסיון בקרב היהודים הגרים בירושלים, אין לי את האפשרות לשבת מנגד ולא למחות ולהפגין כנגד אלה שנכנסים לארצנו כתיירים, אך למעשה נשלחו לארצנו, ובדגש לירושלים, במטרה להעביר יהודים על דתם.

כסגן ראש העיר, הבטיח, אעשה הכל על מנת להציל נפש אחת מישראל שתיפול לידיי המיסיונרים. לכן התייצבתי להפגנה אל מול הכנס הפרובוקטיבי והמסוכן שהתקיים בבניין כלל. התייצבתי לצד מאות יהודים אכפתיים שלא מוכנים לוותר על כל יהודי שעלולים חלילה להגיע לשמד" אמר.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    פשוט זבעה שקחה מחללים את הכוטל …. שבן גביר יעסה משהו