בתום ההלויות הנרצחים: פרעות בכפרים פלסטיניים

אבי יעקב No Comments on בתום ההלויות הנרצחים: פרעות בכפרים פלסטיניים

יום לאחר הפיגוע הקשה בעלי: תסיסה בקרב המתיישבים בבנימין שהביעו את זעמם ופרעו בישוב הפלסטיני תורמוס עיא. רכבים ובתים הוצתו ונשרפו, מספר פלסטינים נפצעו ונזק רב נגרם לרכוש. כוחות הביטחון פועלים להחזיר את הסדר במקום

הפרעות בעכו צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

זעם המתיישבים על אוזלת ידה של הממשלה הובילה לסדרת תקריות אלימות כאשר עם תום הלוויתו של הנער נחמן שמואל מורדוף הי"ד בן ה 17, תושב בנימין שנרצח אמש בפיגוע הקשה בכניסה ליישוב עלי בבנימין, פנו משם מתיישבים לכפר הסמוך תורמוס עיא והפרו את הסדר במקום כאשר הם אף מציתים רכבים ובתים. בתיעודים שמתפרסמים מהמקום, ניתן לראות מכוניות ובתים עולים באש, ועשן סמיך מיתמר מעל הכפר.

ראש העיר אמר כי מאות מתיישבים מהיישוב שילה תקפו את הכפר, ו"כ-60 רכבים ו-30 בתים הוצתו, יש גם פצועים".  גורם ביטחוני מוסר – כי שמונה פלסטינים נפצעו מתקיפת כמאה וחמישים מתיישבים, וכוחות הביטחון פועלים להחזיר את הסדר למקום.

מהצבא נמסרה הודעה לנהגים שאומרת: "תושבים יקרים. בעקבות אירוע ביטחוני באזור צומת שילה הכניסה לשילה חסומה, והכניסה לשילה דרך שילה הקדומה כרגע. יש להשמע להנחיות כוחות הביטחון במקום".

במקביל נמסר מהצלה ללא גבולות יו"ש: "כוח משטרה ירה לעבר 2 חמושים באזור תורמוס עיא צפונית מזרחית לרמאללה וזוהתה פגיעה. השניים פונו ע"י הסהר האדום".



0 תגובות