גדולי הרבנים הספרדים בקריאה: לבטל את "רפורמת הסלולר"

אבי יעקב No Comments on גדולי הרבנים הספרדים בקריאה: לבטל את "רפורמת הסלולר"

גדולי ראשי הישיבות הספרדים, לצד גדולי מועצת חכמי התורה בהוראה נוקבת: להעביר את חוק הקומה הקומה הכשרה באופן שימנע ניוד לקומה אחרת

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרסום ראשון: מרן ראש הישיבה הגר"מ צדקה וגדולי ראשי הישיבות הספרדים, לצד גדולי מועצת חכמי התורה יוצאים בקריאה לנציגים החרדים בממשלה ובכנסת לבטל את רפורמת הסלולר של שר התקשורת הקודם יועז הנדל.

"לצערנו", כתבו הרבנים "עומדת עדיין בתוקפה גזירת שר התקשורת מתקופת ממשלת הזדון על ביטול הקומה הכשרה בניוד המספרים וכו', אשר היא גזירת חורבן על חומת המגן שהצילה את יושבי ארה"ק קרוב לעשרים שנה על ידי הטלפון הכשר שבפיקוח "ועדת הרבנים לענייני תקשורת" – אשר ייסדוהו באחדות נפלאה רבותינו מצוקי ארץ גדולי ישראל מכל העדות והחוגים זצוק"ל ויבלחט"א, ועמם יחד גאון ישראל מרן רבינו הגר"ע יוסף זצוק"ל.

"והננו להבהיר כי עפ"י דעת התורה"ק אסור לאפשר שינויים ומסלולים חדשים בתוך הקומה הכשרה או מחוצה לה. הדבר ברור כי שינויים או הצעות מעין אלו, הינם הרס לקומה הכשרה, וכל שינוי עלול להביא פרצות חמורות שאחריתן מי ישורנה", כתבו הרבנים במכתב.

"[וכן חיוו דעתם המומחים מבחינה משפטית, כי כל איפשור ניוד מהקומה הכשרה, תעביר את הפיקוח על כללי הניוד אל חוקי המדינה על כל ההשלכות שבכך. וכן בהכרח יתאפשר ניוד אל קומות אחרות שאין רוח חכמים נוחה מהם. ועוד תקלות ואכמ"ל].

"ועל נציגי הציבור לפעול בהקדם לביטול הרפורמה הפוגענית, ולקבוע בחוק שלא תהא כל אפשרות של ניוד מהקומה הכשרה הקיימת, או שינויים מהמתכונת הנוכחית, וכן הסדרת מניעת הגישה לקווי התוכן הפסולים. וכבר הורו רבותינו מרן רה"י חכם שלום כהן זצוק"ל ומרן הגאון רבי שמעון בעדני זצוק"ל בחודשיהם האחרונים (שבט תשפ"ב): "כי כל שינוי בפלאפון הכשר אסור על פי דין תורה". וכולנו ראינו בעיננו שאף אחד מגדולי ישראל מעולם לא נתן לעשות כזאת.

"וזאת חובתנו הגדולה והקדושה, לשמור את האחדות בעניין הפלאפון הכשר שע"י "ועדת הרבנים לענייני תקשורת" כמתכונתו ללא שינוי- אשר נתייסד באחדות עצומה ע"י רבותינו גדולי ישראל מכל העדות והחוגים זצוק"ל ויבלחט"א. ובזה היתה ועודנה תלויה כל ההצלחה, ולהיפך להיפך ח"ו", נכתב.



0 תגובות