יו"ר 'המחנה הממלכתי': "נתניהו הונה אותנו"

המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר 'המחנה הממלכתי': "נתניהו הונה אותנו"

איתן גינזבורג, יו"ר סיעת 'המחנה הממלכתי' ב'מהדורה המרכזית': "הוועדה לבחירת שופטים הייתה אמורה לקום לפני שלושה חודשים, הקואליציה דחתה את זה לעכשיו, אנחנו התעקשנו שתוקם היום. נתניהו ניסה להונות, לכן אנחנו משהים את השיחות. הממשלה לגיטימית, מה שלא לגיטימי זה שינוי כללי המשחק וכללי ההפעלה שלו. כוח איננו אבסולוטי".

ח"כ איתן גינזבורג
ח"כ איתן גינזבורג צילום: צילום: דוברות הכנסת, עמוס בן גרשום
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ לשעבר, איתן גינזבורג, מזכ"ל 'המחנה הממלכתי' בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הוועדה לבחירת שופטים הייתה אמורה לקום לפני שלושה חודשים, הקואליציה דחתה את זה להיום ומחר, אנחנו התעקשנו שתוקם היום. נתניהו ניסה להונות, אנחנו משהים את השיחות".

"ברור שהם יודעים שהשיחות מתנהלות לצורך הגעה להסכמות. הם לא אמרו אתמול שיחזרו לחקיקה חד צדדית, מה קרה פתאום? הסכמות הן משני צדדים. לא רוצה להגיע למצב של כיפופי ידיים אלא לחיצת ידיים. גם לנו מותר לסרב, לדוגמה: גם אנחנו בעד פסקת התגברות, אבל לא ברוב של 61".

"נשיא המדינה, מנוסה ואחראי. שם את יהבו בשיחות, הוא ממתן, מפשר ומגשר. טוב שיש לנו אותו, הוא עושה מעל ומעבר שהשיחות יצליחו ושהציבור יוכל לחיות עם זה. בלי הסכמה, יהיה קשה לחיות ביחד".

"בסוף אנחנו עם אחד, חיים ביחד. אם מישהו יפסיד – כולם יפסידו. מי שניצח בחירות זה הימין, הממשלה לגיטימית, מה שלא לגיטימי זה שינוי כללי המשחק וכללי ההפעלה של המשחק – את זה לא עושים רק כי יש כוח. הוא איננו אבסולוטי".

האזינו

 



0 תגובות