נתניהו: "שום הסכם עם איראן לא יחייב אותנו"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "שום הסכם עם איראן לא יחייב אותנו"

ראש הממשלה נתניהו בוועדת החוץ והביטחון: "שום הסכם עם איראן לא יחייב את ישראל שתמשיך לעשות הכל כדי להגן על עצמה"

צילום: חיים צח /לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו משתתף כעת בדיון ועדת החוץ והביטחון בכנסת, בראשות ח"כ יולי אדלשטיין, במסגרתו נותן רה"מ סקירה מדינית ביטחונית לחברי הוועדה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח הוועדה: "זאת ההופעה הראשונה שלי בממשלה הנוכחית בוועדת חוץ וביטחון. יחסי החוץ והמצב הביטחוני של ישראל הם תוצאה ישירה של העוצמה של ישראל. המדיניות המתמשכת של הממשלות בראשותי היא לטפח את העוצמה הזאת. את העוצמה הכלכלית על ידי טיפוח מדיניות של שוק חופשי, את העוצמה הטכנולוגית והצבאית ע"י התקציבים והאמצעים שמגיעים כפירות של המדיניות הכלכלית – השילוב של שניהם לפתח עוצמה מדינית עם בריתות אזוריות וגם עם מדינות רבות ואחרות בעולם כולל מעצמות.

"הדבר הזה כמובן מאותגר על ידי עלייה של הכוח החדש באזור, שבמידה מוחלטת החליף את העולם הערבי, כעוין לישראל, שואף להכחדתה – וזו איראן. למעלה מ-90% מהבעיות הביטחוניות שלנו נובעות מאיראן וגרורותיה, והמדיניות שלנו מכוונת לצד הרחבת מעגל השלום, לבלימתה של איראן והגרורות.

ראש הממשלה הבהיר: "העמדה שלנו ברורה, שום הסכם עם איראן לא יחייב את ישראל שתמשיך לעשות הכל כדי להגן על עצמה. ההתנגדות שלנו לחזרה להסכם המקורי, אני חושב שהיא פועלת, אבל יש עדיין ניגודי השקפות ואנחנו לא מסתירים אותם, גם לגבי הסכמים קטנים. אנחנו אומרים את עמדתנו בצורה ברורה גם בחדרים סגורים וגם בחדרים פתוחים.

"ביד אחת אנחנו פועלים לבלום את איראן וביד השנייה אנחנו פועלים במרץ להרחיב את מעגל השלום. הדברים הללו מעמידים בפנינו אתגרים גדולים וגם הזדמנויות גדולות".



0 תגובות