תאונה קטלנית סמוך למחלף שורש; אשה נהרגה

בנצי לייזרוביץ No Comments on תאונה קטלנית סמוך למחלף שורש; אשה נהרגה

תאונת דרכים בין שני כלי רכב, בכביש 1 בין מחלף נווה אילן למחלף שורש. פאראמדיקים של מד"א קובעים את מותה של אישה כבת 25. מהזירה פונו גם, גבר כבן 30 במצב קשה, עם חבלות בחזה ובגפיים, וגבר כבן 25 במצב בינוני עם חבלות בראש ובאגן

צילום: דוברות מד"א
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר מד"א, זכי הלר מדווח כי הערב התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על תאונת דרכים בין שני כלי רכב, בכביש 1 בין מחלף נווה אילן למחלף שורש. פאראמדיקים של מד"א קובעים את מותה של אישה כבת 25 , וחובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם, גבר כבן 30 במצב קשה, עם חבלות בחזה ובגפיים, וגבר כבן 25 במצב בינוני עם חבלות בראש ובאגן.

חובש רפואת חרום במד"א רועי בן שוהם סיפר: "ראינו רכב פרטי מעוך לחלוטין שבתוכו ישבה צעירה כבת 25 מחוסרת הכרה, היא הייתה ללא נשימה ולא דופק עם חבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלנו לקבוע מותה. גבר כבן 35 חולץ מהרכב כשהוא בהכרה מלאה עם חבלות בראש ובגפיים לאחר טיפול מהיר בשטח פינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב, מהרכב השני חולץ גבר כבן 30 בהכרה עם חבלות בראש ובגפיים הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אתו לבית החולים במצב קשה ויציב."

רס״ל זיו אקווה, דובר וממונה הסברה תחנה אזורית בית שמש, מחוז ירושלים מסר: "תאונת דרכים קשה בין 4 כלי רכב, במחלף שורש לכיוון ת״א. 3 צוותי כיבוי מתחנה אזורית בית שמש וממבשרת ציון הגיעו למקום והחלו בפעולות חילוץ. לוחמי האש ביצעו סריקות נוספות על מנת לשלול הימצאותם של נפגעים נוספים בזירה. גורמי הרפואה קבעו את מותה של אחת מהמעורבים בתאונה , 2 נוספים פונו מהמקום עם דרגות פציעה בינוני וקשה לביה״ח, נסיבות התאונה נבדקות".



0 תגובות