שוב חווארה: מחבלת ניסתה לדקור חיילים ונוטרלה

אבי יעקב No Comments on שוב חווארה: מחבלת ניסתה לדקור חיילים ונוטרלה

פלסטינית ניסתה היום (שישי) לדקור קצינה בחווארה, ונוטרלה בידי הלוחמים שהיו במקום. לא היו נפגעים בקרב כוחות צה"ל. בנוסף, כוחות גדולים של צה"ל הוקפצו לזירת האירוע. מסתמן כי היא ניסתה לדקור קצינת מג"ב שפיקדה על הצוות במקום. לוחם מג״ב שהבחין בחשודה, פתח בנוהל מעצר חשוד ונטרל את המחבלת שנפצעה באורח קל מהירי

צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ניסיון פיגוע: צעירה פלסטינית ניסתה ביום שישי, דקות ספורכות לפני כניסת השבת, לדקור קצינה בחווארה, ונוטרלה בידי הלוחמים שהיו במקום. לא היו נפגעים בקרב כוחות צה"ל. בנוסף, כוחות גדולים של צה"ל הוקפצו לזירת האירוע, וביצעו סריקות באזור. לפי מקורות פלסטיניים, המחבלת שביצעה את ניסיון הפיגוע בחווארה היא סארה אימן עבד אל-עזיז, נשואה ובת 24 מרפידיא שבאזור שכם.

על פי המשטרה, האירוע תרחש במסגרת פעילות של לוחמי משמר הגבול באזור חווארה. החשודה התקרבה לעבר הכוח וניסתה לדקור קצינת מג"ב שפיקדה על הצוות במקום. לוחם מג״ב שהבחין בחשודה, פתח בנוהל מעצר חשוד ונטרל את המחבלת אשר נפצעה באורח קל מהירי ומשימוש בטייזר שבוצע לעברה על ידי שוטר ממחוז ש"י.

ניסיון הפיגוע הזה מצטרף לאירוע טרור נוסף שאירע בשעות הבוקר של יום שישי, במעבר רנתיס שבשומרון, אז תקף פלסטיני לוחם – וניסה לחטוף את נשקו. לוחם נוסף שפעל במרחב ירה לעבר החשוד ונטרל אותו. לאחר סריקות במרחב נמצאה סכין. הלוחם נפצע באורח קל.

הלוחם קיבל טיפול רפואי במקום, ובהמשך פונה להמשך טיפול בבית חולים. על פי החשד, מדובר באירוע עם רקע פלילי, והתחקור שלו החל. החשוד הגיע למעבר מהצד הישראלי עם רכב גנוב במטרה להכניס אותו לשומרון. בעת שהלוחמים בדקו אותו הוא החל לתקוף לוחם באגרופים, ניסה לחטוף את נשקו ונוטרל בירי על ידי לוחם נוסף שאבטח במרחב.



0 תגובות