גלנט האשים: מערכת המשפט מסכלת אכיפה

איתי גדסי 1 Comment on גלנט האשים: מערכת המשפט מסכלת אכיפה

שר הביטחון יואב גלנט במענה לשאילתה במליאת הכנסת הנוגעת להתמודדות צה"ל עם מבריחים חמושים והחזקת נשק לא חוקי: "הבעיה שלנו היא עם מערכת המשפט בהקשר הזה והיכולת שלנו לסגור מעגלים, זו בעיית הבעיות וזה על הבית הזה לשנות את הדברים"

צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון יואב גלנט השיב היום (רביעי) במליאת הכנסת לשאילתה שהגיש ח"כ דני דנון על כך ש"לוחמי צה"ל בגבול הדרום שבים ומתריעים שהוראות הפתיחה באש לגבי מבריחים חמושים כובלות ידיהם ומסכנות אותם".

השר גלנט השיב: "עוד בכנסת הקודמת אני הצעתי שאנחנו נשנה לחלוטין את הוראות החוק כלפי מי שמחזיק בנשק לא חוקי באופן כללי. אנחנו כפופים לדין הישראלי גם בצה"ל ואני חוזר ואומר, מי שמחזיק בנשק לא-חוקי אני מציע להטיל עליו לפחות 3 שנות מאסר כמינימום, מי שיורה בנשק לא-חוקי גם אם לא פגע אני מציע לפחות 5 שנים כענישת מינימום, ומי שיורה ופוגע או סוחר בנשק להטיל עליו לפחות 7 שנים.

גלנט הדגיש: "לצערי הרב הבעיה שלנו היא עם מערכת המשפט בהקשר הזה והיכולת שלנו לסגור מעגלים. אני עוקב ואני אביא אם תרצו בעתיד בפני הכנסת גם דוגמאות לאירועים שבהם צה"ל מסכל, פוגע, עוצר, תופס את האנשים והם משוחררים אחרי זמן קצר. זו בעיית הבעיות וזה על הבית הזה לשנות את הדברים, חובתנו לעשות את זה אם אנחנו לא רוצים להידרדר לאנדרלמוסיה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אם קשור למערכת המשפט למה החכמולוג עצר את הרפורמה