הרמטכ"ל מבטיח: "הפיגוע בגבול יתוחקר תוך שבוע"

קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל מבטיח: "הפיגוע בגבול יתוחקר תוך שבוע"

הפיגוע בגבול מצרים בו נהרגו שלושה לוחמי צה"ל מגדודי "קרקל" ו"שמשון" נחקר באינטנסיביות.כעת מדווח כי בהנחיית הרמטכ"ל בתוך שבוע יוצג תחקיר הפיגוע בו נהרגו שלושת חיילי צה"ל בגבול מצרים

צילום: David Cohen/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרמטכ"ל הרצי הלוי הנחה הבוקר את מפקד פיקוד הדרום האלוף אליעזר טולידנו ומפקד אוגדה 80 תא"ל איציק כהן להגיש בתוך שבוע ימים את התחקיר המבצע המקיף על אירוע חדירת המחבל בגבול מצרים בו נהרגו שני לוחמים ולוחמת צה״ל בבוקר השבת האחרונה

כמו כן, הורה הרמטכ״ל על הקמת צוות תחקור מערכתי בראשות אלוף נמרוד אלוני, אשר יבחן את התפיסה המבצעית והמערכתית להגנה בגבולות של שלום.

כזכור, בשעות הבוקר המוקדמות, נהרגו לוחמת ולוחם צה"ל מירי מחבל, בעת שאבטחו בעמדה צבאית במרחב חטיבת פארן בגבול מצרים. לאחר מכן, הגיעו כוחות נוספים לגזרה וביצעו סריקות במרחב.

בצהרי יום השבת, במהלך הסריקות אחרי המחבל המצרי, כוח צה"ל זיהה את אותו המחבל בשטח ישראל והתפתחו חילופי אש בינו לבין הכוח. הלוחמים והמפקדים חתרו למגע, ירו והרגו את המחבל. במהלך חילופי הירי נהרג לוחם צה"ל ונפצע נגד צה"ל באורח קל.

אמש אמר הרמטכ"ל, מייד לאחר הפיגוע, כי: ״מדובר באירוע קשה, במהלכו נפלו שני לוחמים ולוחמת צה״ל. האירוע מתרחש בגבול בו מתבצעות פעילויות מבצעיות מדי לילה. אנו מתחקרים את האירוע בצורה יסודית ומעמיקה, יחד עם צבא מצרים, ונפיק את הלקחים הנדרשים."

 



0 תגובות