עודכן התעריף: שכר המטפלות יעלה

צבי טסלר No Comments on עודכן התעריף: שכר המטפלות יעלה

שר האוצר ושר החינוך חתמו על צו עדכון התעריף למעונות הסמל אשר מגדיל את שכר המטפלות

שטרות של 200 ש"ח | אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כחלק מהתוכנית לחינוך לגיל הרך שהציגו ראש הממשלה, שר האוצר ושר החינוך, חתמו השרים על הצו המעדכן את תעריף המפוקח למעונות החל מחודש יוני 2023. עליית התעריף צפויה להעלות את שכר המטפלות באופן מיידי, תוך סבסוד מלא של העלייה על ידי המדינה באופן שמונע את העלאת המחיר להורים. העלאת שכר המטפלות צפוי לתרום למאמצים לשימור כוח האדם במערכת החינוך בגילאי לידה עד שלוש תוך חיזוק מערכת מעונות סמל וצוותי החינוך העובדים בה.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "כפי שהתחייבנו, חתמנו על צו המעונות שמגדיל את שכר המטפלות במעונות מחד אך גם מסבסד את העליה הזו מאידך, מתוך מטרה ברורה שלא להכביד על ההורים ולהטיל עליהם את תוספת שכר המעונות. מעונות היום הן חלק משמעותי בהתפתחותם של ילדי ישראל ואנו כממשלה משקיעים בכך לא מעט הן בתכנית חינוך חינם עד גיל 3 והן בפתרונות נוספים. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר החינוך יואב קיש על שיתוף הפעולה עבור אזרחי ישראל. עובדים למענכם".

שר החינוך יואב קיש: "חתמנו היום על צו המעונות. צו המעלה את שכר המטפלות ומסובסד על ידי המדינה על מנת להקל על הורי הפעוטות. בשורה משמעותית בראש ובראשונה עבור המטפלות אך יחד עם זאת בשורה משמעותית עבור ההורים. האחריות שלנו היא לחזק את המטפלות ולאפשר להן את התנאים הטובים ביותר מתוך הבנה כי הדבר החשוב ביותר עבורנו מופקד בידיהן. מודה על שיתוף הפעולה עם ראש המשלה בנימין נתניהו וידידי שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שהניב תוצאות מצוינות".



0 תגובות