לקראת פעולה צבאית באיראן? הרמטכ"ל במסר דרמטי

    קובי פינקלר No Comments on לקראת פעולה צבאית באיראן? הרמטכ"ל במסר דרמטי

    הרמטכ"ל הרצי הלוי במסר דרמטי: "איראן התקדמה בהעשרת האורניום יותר מאי פעם. יש התפתחויות שליליות אפשריות באופק שיכולות להביא לפעולה"

    9:08
    26.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"ח-נ"ט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הצהרה דרמטית: הרמטכ"ל, רא״ל הרצי הלוי התייחס היום (שלישי) בדבריו בכנס הרצליה של אוניברסיטת רייכמן, לאיום הגרעיני האיראני ואמר כי "יש התפתחויות שליליות אפשריות באופק שיכולות להביא לפעולה".

    "איראן התקדמה בהעשרת האורניום יותר מאי פעם", אמר הלוי. "אנחנו בוחנים מקרוב גם את התחומים האחרים בדרך ליכולת גרעינית. מבלי להיכנס לפרטים, יש התפתחויות שליליות אפשריות באופק שיכולות להביא לפעולה. לנו יש יכולות ולאחרים יש יכולות".

    "בהבט האזורי", הוסיף הרמטכ"ל, "איראן מעורבת בכל עניין מסביב לנו בכל עניין נגדנו בדרקטיבה, בידע, בכסף. כל אוייב שאנחנו פוגשים במדיה כזו או אחרת יש תביעת אצבע איראנית".

    "יש לנו יכולת לפגוע באיראן", הדגיש "אנחנו לא אדישים למה שאיראן מננסה לעשות וגם לאיראן קשה להשאר אדישה לנוכח הקו שאנחנו נוקטים בו".

    בתוך כך, הלוי התייחס גם למבצע בעזה: "מגן וחץ" התחיל ביוזמה. פגענו בתחילתו בבכירי ארגון הג’יהאד האסלאמי הפלסטיני – לא רק על מה שעשו, גם על כוונות שהיו והתפתחו. ברגע שיש פעיל טרור בכיר שמכין כל מה שהוא יכול כדי להרוג אזרחים ישראלים, הוא הופך לגורם שצריך להוציא אותו מהתמונה.

    הרמטכ"ל הבהיר: "אנחנו עושים הכל, ככל שניתן, כדי להימנע מפגיעה בבלתי מעורבים, בוודאי כשמדובר בנשים וילדים. אנחנו פועלים בתוך סביבה שיש בה מימד מסוים לא קטן של אי ודאות שאנחנו מנסים לצמצם כל הזמן".



    0 תגובות