הושגה שליטה בשריפת ענק במטעי התמרים סמוך לקליה

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on הושגה שליטה בשריפת ענק במטעי התמרים סמוך לקליה

    הושגה שליטה בשריפת ענק שהשתוללה הלילה במטעי דקלים הסמוכים לקיבוץ קליה. לוחמי האש ניסו לכבותה כל הלילה, והצליחו להשיג שליטה עם בוקר באצמצעות מטוסי הכיבוי. הם ישארו בשטח בשעות הקרובות לפעולות כיבוי משלימות. מפקד מחוז יו"ש טפסר שיקו בר דב הורה על הקמת צוות חקירה לאירוע, לבדיקת כלל כיווני החקירה

    צילום: כבאות והצלה
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: כבאות והצלה

    עשרות דונמים של מטעי תמרים נשרפו הלילה סמוך לקיבוץ קליה, כלל כיווני החקירה נבדקים. מעל עשרים צוותי כיבוי השתתפו בכיבוי השריפה בהם מטוסי טייסת "אלעד"

    מדוברות 'כבאות והצלה' מחוז בנימין נמסר: אמש התקבלה הודעה במוקד 102 על שריפה המתפשטת במהירות במטע תמרים בקליה. למקום האירוע יצאו צוותים רבים ממחוז יו"ש וסיוע ממחוזות מרכז, ירושלים ודן. עם אור ראשון מטוסי כיבוי אווירי החלו בביצוע פעולות כיבוי".

    video
    play-sharp-fill

    מת"ח בנימין טפסר משנה עידו פרץ: "עם קבלת הדיווח על השריפה במטעי התמרים הוזנקו לשטח צוותים רבים מתחנה אזורית בנימין. בהגעת הצוותים לשטח זיהו כי מדובר בשריפה במטעי תמרים המתפשטת במהירות בחסות הרוחות העזות. למקום הוזנקו צוותים רבים מרחבי מחוז יו"ש וסיוע חוצה מחוזות מירושלים, מרכז, ודן.

    "לוחמי האש חולקו לגזרות עבודה שונות על מנת לתחום את השריפה ולבלום את התפשטותה. במהלך האירוע נחסם כביש 90 לתנועה ע"י משטרת ישראל וזאת עקב העשן הרב ועבודת צוותי הכיבוי. למאמצי הכיבוי הצטרפו נציגי הביטחון של מועצה אזורית מגילות עם גרורי המועצה. עם אור ראשון הוזנקו מטוסי טייסת "אלעד" עם חומר מעכב בערה וביצעו הטלות של החומר סביב השריפה.

    עוד נמסר כי הושגה שליטה במקום. ולוחמי האש ישארו בשטח בשעות הקרובות לפעולות כיבוי משלימות. מפקד מחוז יו"ש טפסר שיקו בר דב הורה על הקמת צוות חקירה לאירוע, כלל כיווני החקירה נבדקים.



    1 תגובות

    מיין תגובות