שר המורשת, עמיחי אליהו: "צריכים לממש את ההבטחות"

המהדורה המרכזית No Comments on שר המורשת, עמיחי אליהו: "צריכים לממש את ההבטחות"

שר המורשת, עמיחי אליהו ב'מהדורה המרכזית': "לא ראיתי את הסרטון הפוליטי מהר הבית, אני מאמין שהשר בן גביר, להבדיל אלף אלפי הבדלות, בקודש הקודשים הכהן הגדול היה מתפלל על הדברים הפשוטים. הבטחנו שתי הבטחות בחירות: הראשונה להחזיר משילות, ולדאוג לפריפריה. אם לא נעמוד בזה, מה עשינו? השגנו כסף גדול למשרד לביטחון פנים, אבל גם לממש את הבטחות הבחירות שלנו"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המורשת, עמיחי אליהו מתייחס ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן על הצהרתו הפוליטית של שר הבט"ל בן גביר: "כל ערב שבת אנחנו אומרים "עיר מלוכה קומי צאי מתוך ההפיכה' – אנחנו מתפללים שהסנהדרין תחזור. לא ראיתי את הסרטון, אני מאמין שהשר בן גביר, דיבר באזור אבן השתייה צינור השפע לעולם"

"להבדיל אלף אלפי הבדלות, בקודש הקודשים הכהן הגדול היה מתפלל על הדברים הפשוטים. הבטחנו שתי הבטחות בחירות: הראשונה להחזיר משילות, ולדאוג לפריפריה. אם לא נעמוד בזה, מה עשינו? השגנו כסף גדול למשרד לביטחון פנים, אבל גם לממש את הבטחות הבחירות שלנו. יש לזה מקור תקציבי"

"אנחנו פונים למשרד האוצר: תמצאו מקור תקציבי ממשרד שיש בו שומנים תקציביים. סמוטריץ' הוא בחור פיקח, רוצה שהממשלה תישאר. לו הייתי שר האוצר הייתי מוצא לכך מקור. לציבור אין כוח למריבות, אין מה לגרור את מדינת ישראל לבלאגן וכאוס".

האזינו



0 תגובות