חיים ילין: "צריך לשנות אסטרטגיה מול עזה"

מערכת האתר No Comments on חיים ילין: "צריך לשנות אסטרטגיה מול עזה"

חיים ילין לשעבר ראש מועצת חוף אשקלון ב'מהדורה המרכזית': "מה שעושים לא עוזר, ואין טעם להמשיך באותה שיטה. צריך לשנות אסטרטגיה: לא להוריד את הסיכולים הממוקדים, להמשיך להכות. ומנגד, להכניס כמה שיותר פועלים. בסוף יהיו כאן 3 מדינות, אחת מהן עזה. האיום הגדול על חמאס זה שמיליון אזרחים יצאו לרחובות. יש מיליון וחצי שלא קשורים לחמאס ולג'יהאד והם רוצים אופק להם ולילדים שלהם"

חיים ילין צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש מועצת אשכול לשעבר, חיים ילין בראיון מרתק לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "אם כל מה שעושים לא עוזר, אין טעם להמשיך באותה שיטה. צריך לשנות אסטרטגיה: לא להוריד את הסיכולים הממוקדים, להמשיך להכות. ומנגד, להכניס כמה שיותר פועלים"

"לא יודע למה נתניהו לא עשה סיכולים ממוקדים ב'עמוד ענן', כנראה היו הסכמים. הסיכולים עובדים, טבל הפלסטינים גם רוצים חיים טובים, ולכן כך אפשר לחזק את הזרוע המדינית של חמאס שרוצה לפתח את עזה" מתח ילין ביקורת מרומזרת על התפיסה הביטחונית המקובלת.

"בסוף יהיו כאן 3 מדינות, אחת מהן עזה. האיום הגדול על חמאס זה שמיליון אזרחים יצאו לרחובות. יש מיליון וחצי שלא קשורים לחמאס ולג'יהאד והם רוצים אופק להם ולילדים שלהם. לכן צריך לחזק את האפיק הזה"

"הג'יהאד, אנחנו יודעים, שהיא זרוע ביצועית של איראן. כל כך הרבה ביטחוניסטים אומרים שהריבון זה החמאס וצריך לתקוף אותו – 23 שנה זה לא עובד, לכן אני לא מאמין בזה. החמאס מחכים כאסטרטגיה שאבו מאזן ילך לעולמו ואז הם יקחו הכל. צריך לקטוע את הג'יהאד האיסלמי, ולהעביר מסר תקיף לחמאס שזה יוכל להגיע גם אליהם".

האזינו



0 תגובות