ח"כ קטי שטרית: "מצב מורכב; אין זבנג וגמרנו"

    מערכת האתר No Comments on ח"כ קטי שטרית: "מצב מורכב; אין זבנג וגמרנו"

    ח"כ קטי שיטרית ב"מהדורה המרכזית": "קודם כל שהמצב מורכב, אבל אין זבנג וגמרנו. דבר שני, אנחנו במצב עם ההרתעה מול אויבינו, גם נושא הסרבנות. קראתי דו"ח מקצועי שאומר שאויבינו רואים שאנחנו נחלשים. לקח שלושה חודשים עד שהתגבשה הממשלה, סחטנות מפה ומשם ולכם הציבור כעס עלינו. במשך שנות שלטון נתניהו לא הייתה הרמת ראש מצפון ומדרום, זה אחרי ממשלת שמאל"

    צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ קטי שיטרית ליענקל'ה פרידמן ב"מהדורה המרכזית": "קודם כל שהמצב מורכב, אבל אין זבנג וגמרנו. דבר שני, אנחנו במצב עם ההרתעה מול אויבינו, המחאה הוציאה את נושא הסרבנות. קראתי דו"ח מקצועי שאומר שאויבינו רואים שאנחנו נחלשים"

    "לקח שלושה חודשים עד שהתגבשה הממשלה, סחטנות מפה ומשם ולכם הציבור כעס עלינו. במשך שנות שלטון נתניהו לא הייתה הרמת ראש מצפון ומדרום, זה אחרי ממשלת שמאל. גם להיות רב לוקח שנים רבות של למידה וניסיון. אנחנו גם צריכים להתמודד עם ארה"ב, נאמרים שם דברים קשים על ישראל".

    "גם אם בן גביר יפרק את הממשלה, הוא לא יגיע להישגים שהביא, עוד לא הבאנו מספיק הישגים. הוא חייב להבין את הסבלנות, וכן לעיתים לא מכונס קבינט אלא רק דיון מצומצם. הבחירה היא בין מדינה יהודית לבין מדינת כלל אזרחיה. צריך לזכור את זה".

    עוד הוסיפה ח"כ שטרית: "ביוקר המחיה צריך לטפל. בחוק ההסדרים יש רפורמות שתפקידן להוריד את המחירים. בחלב, היה הסיפור שליברמן דחה את העלייה כדי שהתקלה הזאת תהיה לפתחינו, במקום לטפל במחירי התבואה".

    "יש את נקודות המס לזוגות ששניהם עובדים, יש את המעונות. עשינו דברים לטובת הציבור". לגבי שיחות המו"מ אמרה שיטרית: "כקואליציה אנחנו יכולים להעביר הכל בצורה חלקה, אבל אנחנו רוצים לאחד את העם. דיברתי עם אנשים שהלכו למחאה ופחדו שישראל הולכת להפוך לטהרן".

    האזינו:



    0 תגובות