שר האוצר סמוטריץ': "הפלת הממשלה – פרס לטרור"

    אבי יעקב No Comments on שר האוצר סמוטריץ': "הפלת הממשלה – פרס לטרור"

    שר האוצר, בצלאל סמוטריץ׳: "חבריי ושותפיי לממשלה ולקואליציה, בואו נרגיע! אפשר וצריך לנהל דיונים וויכוחים פנימיים, ויש בהחלט הרבה מה לשפר. אבל חייבים לשמור על הממשלה מאוחדת ולא לתת פרס לטרור ולהעלות את השמאל"

    16:40
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on פיגוע דקירה ברמלה: בת 18 במצב קשה, המפגע נוטרל| מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "חבריי לממשלה ולקואליציה, אנחנו בסיטואציה ביטחונית מאד מורכבת, זה לא סוד. זה לא סוד שגם אני חושב שאפשר וצריך להגיב אחרת, טוב יותר, תקיף יותר, נחוש יותר אל מול כלל האיומים – חמאס בעזה, חיזבאללה בלבנון והערבים ביהודה ושומרון.

    אבל, וזה אבל גדול: הפרס הגדול ביותר שאנחנו יכולים לתת לטרור זה להפיל ממשלה טובה, גם אם לא מושלמת, אבל ממשלה טובה. ממשלה יהודית, ציונית ולאומית, ולהעלות כאן מחדש את השמאל עם תומכי הטרור לשלטון. זה הפרס הגדול ביותר שניתן לתת לטרור.

    אני קורא לכולנו: בואו ננשום עמוק, נרגע. אפשר וצריך לנהל דיונים פנימיים בתוך הקואליציה. אני קורא לראש הממשלה, כנס אותנו עוד היום לדיון. נעלה את הדעות השונות, נשים את חילוקי הדעות והויכוחים בתוך החדר פנימה.

    אני מאמין שאפשר להשפיע מבפנים ואפשר לקדם תהליכים שישנו את תפיסת הביטחון ולפעול טוב יותר מתוך אחריות ולכידות ומתוך אמירה חד משמעית שאת הממשלה הזו אסור בשום פנים ואופן, לא להפיל ולא לזעזע.

    בואו נפסיק לתקוף אחד את השני ונפסיק לירות בנגמ"ש. בואו נגלה אחריות למדינת ישראל, לעם ישראל ולציבור ששלח אותנו ורוצה את הממשלה הזו.

    יש לנו המון משימות – בתיקון מערכת המשפט, בהתיישבות, בחיזוק הזהות היהודית, במאבק בטרור, בחיזוק המשילות. את זה נוכל לעשות לאורך זמן ביחד עם חילוקי דעות, עם ויכוחים בתוך החדר הסגור. בלי לתקוף אחד את השני, בלי לזעזע את הקואליציה ובלי לתת פרס לטרור.



    0 תגובות