יוסי דגן לממשלה: "נחזיר את המחסום בעצמינו"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on יוסי דגן לממשלה: "נחזיר את המחסום בעצמינו"

    מאות מתושבי אבני חפץ הפגינו לפני שעה קלה במקום הפיגוע. ודרשו את החזרת המחסומים והבטחון. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "דורשים מהממשלה לצאת למבצע צבאי ולהחזיר את המחסומים – לא נהיה ברווזים במטווח"

    צילום: מועצת שומרון
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות תושבי אבני חפץ, יחד עם תושבי השומרון הפגינו הערב (ג') במקום הפיגוע סמוך לאבני חפץ. בהפגנה השתתפו גם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, סגנו יאיר קינד, יו"ר יישוב אבני חפץ אלי עין, ותושבים רבים. בהפגנה יצאו התושבים בקריאה להשיב את הביטחון לאזור, כולל מבצע צבאי לאיסוף נשק, והשבת המחסומים שימנעו כניסה חופשית של מחבלים לשטח ישראל.

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: " אנחנו אומרים כאן לברברים הפחדנים שחושבים לירות כאן מהמסתור ולברוח כמו שפנים, אנחנו לא מפחדים מכם. אנחנו ניסע נטייל ונבנה כאן. כי זו הארץ שלנו. אנחנו עומדים כאן בדרישה ברורה מהממשלה, אנחנו בחרנו בכם, אנחנו שלחנו אתכם כדי להיות ממשלה יהודית גאה ולא ממשלה מתרפסת שממשיכה את המדיניות המפקירה של הממשלה הקודמת. תתעשתו כבר! עם ישראל כולו מצפה מכם לסגור את המחסומים באופן מיידי. כשפתחו כאן את המחסומים אנחנו הפגנו ואמרנו שיישפך כאן דם. הכתובת הייתה על הקיר ואנחנו לעולם לא נסכים להיות ברווזים במטווח ולעולם לא נקבל שיפקירו כאן חיי יהודים".

    "אנחנו דורשים מהממשלה קודם כל לסגור עכשיו את המחסומים! אם גם אחרי הפיגוע לא תסגרו אנחנו נסגור את המחסום בעצמנו! כי לא נפקיר את חיי תושבי השומרון, אנחנו דורשים מהממשלה לצאת למבצע צבאי אמיתי נגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית הטרוריסטית, לא שלחנו אתכם להיות טוקבקיסטים שלחנו אתכם למשול, שאבו מאזן יפחד מדפיקה בדלת ולא אשה יהודיה תפחד לנסוע כאן בכביש כי זו הארץ שלנו!"

    סגן ראש המועצה יאיר קינד קרא בהפגנה לקברניטי המדינה. להחזיר את הבטחון ואמר: "דמנו- לא הפקר, דמנו לא מים! אנחנו דורשים משילות! אנחנו דורשים בטחון!". יו"ר הישוב אמר כי תושבי שופה הם שכנים ועובדים בישוב אולם המצב לא יכול להמשך: "דורשים מהמדינה, מהצבא ומכל הרשויות את לנקוט בצעדים מידיים".

    כזכור הבוקר, כמה דקות לפני השעה 8:00 התרחש פיגוע ירי לעבר 3 רכבים ישראלים שנסעו סמוך ליישוב אבני חפץ שבשומרון, הפיגוע הסתיים בנס עם פצועים קל. המחבל יצא מהרכב ופתח בירי לעבר שלושה כלי רכב במקום. נהגת אחד הרכבים דיווחה למוקד הבטחון של המועצה האזורית שומרון. שני רכבים נקלעו לפקק תנועה וגם הם נפגעו מירי. חלון אחד הרכבים נופץ מהירי והנהג נפצע באורח קל והועבר לבית החולים.



    0 תגובות