שרה בממשלה תוקפת: "מתביישת בהפקרות הזו, למה מחכים?"

    איתי גדסי No Comments on שרה בממשלה תוקפת: "מתביישת בהפקרות הזו, למה מחכים?"

    השרה אורית סטרוק במתקפה על מדיניות הממשלה: "מצב בלתי סביר, בלתי מוסרי, בלתי נסבל. כשרה בממשלה, אני מתביישת בהפקרות הזו"

    צילום: קובי גדעון לע"מ
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיגוע בשומרון: שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, אורית סטרוק (הציונות הדתית) תוקפת את מדיניות הממשלה בה היא חברה בנושאים הביטחוניים: "מבקשת מכל חברי לממשלה –  זה שהקב"ה מצילנו מידם, זו לא הצדקה להמשך ההפקרות. יכולנו להיות עכשיו בדרך ל-3 לוויות, כמו אחרי הפיגוע של משפחת די מחסומים, אפילו ראנדומאליים, יצילו חיי אדם. למה מחכים?", כתבה סטרוק.

    מוקדם יותר, כתבה סטרוק: "ההפקרות בכבישי יו"ש חייבת להיפסק! מצב בו מחבלים חמושים נוסעים חופשי-חופשי על הכבישים שלנו, למקום הפיגוע, ובחזרה, בידיעה ברורה שהסיכוי שלהם להיתקל במחסום או בידוק צה"לי הוא פשוט 0 – מצב כזה הוא בלתי סביר, בלתי מוסרי, בלתי נסבל. כשרה בממשלה, אני מתביישת בהפקרות הזו".

    סטרוק במכתב לראש הממשלה ושר הביטחון

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר הבוקר: "פתיחת מחסום שופה היא הפקרות ביטחונית, הפיגוע היום הסתיים בנס, היה עלול להיגמר ב-3 הרוגים. דורש לסגור את המחסום ולצאת במבצע צבאי".

    כזכור, מחבל פתח בירי לעבר רכבים ישראליים שנסעו הבוקר (שלישי) בצומת מאיה סמוך ליישוב אבני חפץ שבחטיבת מנשה. נגרם נזק לשני רכבים. בנוסף, אזרח ישראלי בן 39 נפצע קל כתוצאה מפגיעת רסיסי זכוכית ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. נמצאו תרמילים במרחב. כוחות צה"ל פתחו בסריקות אחר החשודים.



    0 תגובות