אחרי שהתמוטט: האברך פגש את המתנדבים שהצילו את חייו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אחרי שהתמוטט: האברך פגש את המתנדבים שהצילו את חייו

    האברך הצעיר שהתמוטט לפתע בביתו, זכה לקבל את חייו במתנה אודות למאמצי ההחייאה האדירים של מתנדבי 'הצלה' שפעלו בתושיה • "גם כשהמצב היה נראה חסר סיכוי, לא ויתרנו", סיפר הפראמדיק אליהו שמחון בסעודת ההודיה שנערכה אמש בבני ברק • מנכ"ל 'הצלה' הרב יעקב יוזעף: "סיפורים כאלה נותנים לנו דחיפה חזקה להמשיך הלאה להציל חיים"

    8:31
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on חיזבאללה שיגר נ"ט להר דב, צה"ל תקף בתגובה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע צנוע שנערך אמש בבני ברק, נסגר מעגל מרגש של הצלת חיים. אברך צעיר שקיבל את חייו במתנה בזכות תושייתם של מתנדבי 'הצלה', כינס את משפחתו ומעגל חבריו הקרובים וביקש להודות למלאכים שהיו שותפים לנס הפרטי שלו.

    "הפעם הקודמת שהייתי כאן בבית, היתה לפני כחודש וחצי כשקיבלנו קריאה על אברך צעיר שהתמוטט בביתו", סיפר בהתרגשות יחיאל גולדהבר, מתנדב הצלה שהיה הראשון להגיע לזירת האירוע. "מיד כשהגעתי לבית, חיברתי מכשיר דפיברילטור שהמליץ על מתן שוק חשמלי. בהמשך הצטרפו למאמצים מתנדבי הצלה נוספים שביצעו עיסויים ופעולות החייאה". האברך הצעיר שלא סבל קודם לכן מבעיות רפואיות, פונה במהירות לבית החולים בילינסון כשהוא מחוסר הכרה, תוך כדי פעולות החייאה ממושכות במטרה לייצב את מצבו.

    אליהו שמחון, פרמדיק 'הצלה' שהצטרף לפינוי שיתף את הנוכחים: "כל הדרך לבילינסון המשכנו במאמצים אדירים להשיבו לחיים. גם כשהמצב היה נראה חסר סיכוי, לא ויתרנו". האברך התקבל בבהילות בחדר הלם בבית החולים ובס"ד לאחר 24 שעות מורטות עצבים, הוא שב להכרה. באורח פלא הוא התאושש במהירות וחזר לביתו ולמשפחתו.

    בסעודת הודיה מרגשת שנערכה כחודש וחצי לאחר האירוע ביקש הניצול להודות באופן אישי למתנדבי 'הצלה' המסורים שנטלו חלק במאמצי ההחייאה. "אני עומד לפניכם היום בריא ושלם רק בזכות התושיה שלכם" הודה האברך למתנדבים בקול חנוק מדמעות "לולא המאמץ העיקש שלכם להשיב אותי לחיים, ילדי היו נותרים יתומים חס וחלילה".

    לצד המתנדבים, הגיעו גם ראשי ומנהלי 'הצלה' להשתתף באירוע המרגש. "סיפורים שכאלה נותנים לנו דחיפה חזקה להמשיך להציל חיים יקרים", אמר מנכ"ל הצלה יעקב יוזעף. "זה נותן כח למתנדבים להמשיך הלאה למסור את זמנם ומרצם להצלת חיים. וגם נותן כח רב לנשות וילדי המתנדבים שנשארים בבית בזמן שאביהם יוצא בבהילות לאירועים, בימים של חול, בלילות, בשבתות ובחגים".

    יו"ר ארגון הצלה אשר שלומוביץ סיכם את האירוע בהתרגשות והודה לצוות המתנדבים שעושים ימים כלילות למען הפרט והכלל. "ברכתו של הרב וואזנר זצ"ל שניתנה לנו בעת הקמת הארגון לפני למעלה משלושה עשורים, ממשיכה ללוות אותנו עד עתה עם סיעתא דשמיא מיוחדת", סיכם יו"ר הצלה.



    0 תגובות