לאבטחת המתפללים: משלחת מתנדבים תצא לקרעסטיר

נתי קאליש No Comments on לאבטחת המתפללים: משלחת מתנדבים תצא לקרעסטיר

ביום שני הקרוב תחול הילולתו של של פועל הישועות ר' ישעי'ה ב"ר משה. המונים מרחבי הארץ והעולם עולים לקרעסטיר להעתיר בתפילה על הכלל והפרט. ב"איחוד הצלה" יוציאו כמידי שנה משלחת מתנדבים לאבטח את ההילולא הגדולה מבחינה רפואית | תיעוד מההכנות

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רבבות מתפללים מכל רחבי הארץ והעולם כבר החלו לנהור כמידי שנה להילולת רבי ישעיה (בן ר' משה) מקרעסטיר בעיירה בודרוגקרסטיר (Bodrogkeresztúr) שבהונגריה.

ההילולא שתחול ביום שני הקרוב, ג' באייר, מושכת אליה בשנים האחרונות מתפללים רבים שרואים במקום ישועות מעל לדרך הטבע. ב"איחוד הצלה" נערכים לאבטח את ההילולא מבחינה רפואית.

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "לבקשתם של מארגני ההילולא – צוותי הרפואה של איחוד הצלה יגיעו גם השנה במשלחת רפואית מיוחדת לאבטח את שלומם של הרבבות. הפרמדיקים, והחובשים מישראל ארה"ב ואוקראינה, יפעלו במשמרות סביב השעון למתן מענה רפואי מהיר ומיידי ככל שיידרשו".

 

 

 

לייזר היימן סמנכ"ל מתנדבים ותפעול וחבר משלחת איחוד הצלה מסר: "כחלק מהמערך הבינלאומי של איחוד הצלה למתן מענה רפואי בהתכנסויות ענק של מתפללים באומן, ליז'ענסק, ובקברי הצדיקים ברחבי העולם יזמנו גם השנה משלחת של חובשים ופרמדיקים לאבטח רפואית את הגעת הרבבות. הפרמדיקים והחובשים ישתתפו במערך האבטחה הרפואית בסמוך לציון בעיירה בודרוגקרסטיר (Bodrogkeresztúr) שבהונגריה במשמרות סביב השעון".

צילום: דוברות איחוד הצלה



0 תגובות