פיצ'ר של חברת טאלון ימנע דליפת מידע בבינה מלאכותית

אבי יעקב No Comments on פיצ'ר של חברת טאלון ימנע דליפת מידע בבינה מלאכותית

חברת טאלון פיתחה פיצ'ר המונע דליפת מידע אישי וארגוני מסווג ל-ChatGPT באמצעות הטמעת חלון ייעודי בדפדפן הארגוני. עופר בן-נון, מייסד שותף ומנכ"ל טאלון סייבר סקיוריטי: "הכלי המשופר שנוצר מהחיבור בין טאלון ומייקרוסופט מאפשר לארגונים ליהנות מיכולותיו של ChatGPT תוך אבטחת המידע הארגוני הרגיש ועמידה בדרישות הרגולציה"

צילום: elements.envato
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הטכנולוגיה טאלון פיתחה פיצ'ר חדש בשיתוף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט לצורך מניעת דליפת מידע ארגוני לכלי הבינה המלאכותית הפופולארי בחודשים האחרונים צ'אט ג'י פי טי (ChatGPT) באמצעות הטמעתו בדפדפן הארגוני המאובטח. בכך טאלון מאפשרת לעובדים להשתמש בכלי המתקדם ללא זליגת מידע אישי וסודי מהארגון.

הדפדפן שפיתחה טאלון כולל חלון עם גרסה מיוחדת שחוסכת מעובדי הארגון את הצורך לגלוש ידנית לדף אינטרנט נפרד. לדוגמה עובד העושה שימוש ב-ChatGPT בעת כתיבת דואר אלקטרוני, ימצא את הכפתורים "כתוב תגובה" או "צור סיכום", המאפשרים לנסח במהירות מכתב תשובה מקצועי ומדויק באמצעות כלי הבינה המלאכותית הפופולארי.

ארגונים העושים שימוש בדפדפן של טאלון יכולים מעתה לגשת לחלון ChatGPT המוטמע בדפדפן ולחסום את הגישה למנוע הבינה המלאכותית מחוץ לדפדפן, הדבר המונע שימוש במידע של החברה בדפדפנים שאינם תחת השגחת הארגון. הארגונים יכולים גם לחסום את ההתקנה של הרחבות דפדפן (browser extensions) הממנפות את ChatGPT כדי להבטיח שלא ייעשה שימוש בהרחבות זדוניות. כמו-כן, מנהלי אבטחת המידע יוכלו להפיק דו"חות המציגים את השימוש בכלי ע"י העובדים כדי לוודא שההתנהלות עומדת בתנאי הרגולציה הפנימית והחיצונית ושלא נעשה שיתוף של תוכן אסור.

ChatGPT  הוא צ'טבוט מבוסס בינה מלאכותית שפותח על ידי חברת OpenAI. הצ'טבוט  אומן תוך שימוש בשיטות של למידה מונחית ולמידת חיזוק יחדיו. ChatGPT הושק באופן ראשוני ב-30 בנובמבר 2022. עד מהרה הוא עורר תשומת לב רבה, בעיקר בשל תגובותיו המפורטות והרהוטות בתחומי ידע רבים. בעקבות השקת ChatGPT שוויה של OpenAI הוערך בכ-29 מיליארד דולר, נכון לראשית 2023.

עופר בן-נון, מייסד שותף ומנכ"ל טאלון סייבר סקיוריטי הסביר: "מיד עם השקתו, ChatGPT הפך לכלי עוצמתי שארגונים אינם יכולים להתעלם ממנו. אך עם עצם הופעת הכלי, התגברו הסיכונים לדליפת מידע אישי וארגוני מסווג אליו ואל תוספי צד שלישי שעושים בו שימוש. הכלי המשופר שנוצר מהחיבור בין טאלון ומייקרוסופט מאפשר לארגונים ליהנות מיכולותיו של ChatGPT תוך אבטחת המידע הארגוני הרגיש ועמידה בדרישות הרגולציה".

טאלון פיתחה את הדפדפן הארגוני המאובטח הראשון, בגרסאות WEB ומובייל, אשר מאפשר לחברות להגן ביעילות על כוח עבודה מבוזר, מבלי להתפשר על רמת אבטחת המידע ועל חווית העובד. הדפדפן יוצר בועה מבודדת המגנה על כל המשאבים הארגוניים בהם משתמש העובד וזאת ללא תלות בסוג המכשיר, במיקום או ברשת ממנה הוא מתחבר. החברה הוקמה על ידי עופר בן-נון ואוהד בוברוב, יוצאי יחידה 8200 ויזמים סדרתיים בתחום הסייבר. טאלון גייסה עד כה 126 מיליון דולר מקרנות ובכירים בתחום הסייבר העולמי. בחברה מועסקים כיום 95 עובדים, מתוכם מעל ל-70 בישראל. טאלון זכתה בתואר "הסטארטאפ החדשני ביותר" מבין מאות סטארטאפים מכל העולם בתחרות שנערכה במסגרת כנס הסייבר העולמי RSA 2022 בסן פרנסיסקו. 



0 תגובות