"מעבר משגרה לחירום": תרגיל הפתע שנערך בצפון

קובי פינקלר No Comments on "מעבר משגרה לחירום": תרגיל הפתע שנערך בצפון

לאור ההתרחשויות בימים האחרונים במזרח התיכון, היום בבוקר התקיים תרגיל פתע בצפון כחלק מתרגילי הפתע "מפץ צפוני". מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין אמר: "בימים האחרונים אנו עדים למתיחות ביטחונית גוברת. לא נכיל ניסיונות להפרת הריבונות"

צילום: דובר צה"ל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בצל המתיחות בצפון: היום בבוקר התקיים תרגיל פתע לגדוד 51 של חטיבת גולני. התרגיל התקיים בבסיס האימון הפיקודי, אליקים, כחלק מרצף תרגילי הפתע 'מפץ צפוני' להגברת המוכנות של יחידות פיקוד הצפון, בהובלת "עוצבת המפץ" ובהנחיית מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין.

צילום: דובר צה"ל

מטרת התרגיל הייתה לבחון את יכולות הגדוד במעבר משגרה לחירום, תכנון נוהל קרב והוא כלל אימון צוות קרב גדודי באש חיה. התרגיל היווה המשך לתרגילי הפתע שמתקיימים בפיקוד הצפון בשנתיים האחרונות אשר מטרתם, כאמור, להגביר את כשירותם של כוחות פיקוד הצפון.

"בימים האחרונים אנו עדים למתיחות ביטחונית גוברת", אמר מפקד פיקוד הצפון, אלוף גורדין, "לא נכיל ניסיונות להפרת הריבונות. יחידות פיקוד הצפון ערוכות ומוכנות לכל תרחיש, בכל עת, ותרגיל זה מוכיח זאת. אנו מגבירים את היערכותינו בכלל המישורים למגוון תרחישים ונהיה ערוכים ואיתנים אל מול כל איום. פיקוד הצפון ימשיך לשמור על מוכנות גבוהה גם לקראת חג הפסח, על מנת לדאוג לרווחת התושבים והאזרחים שיגיעו לטייל בשבילי הצפון ולהנות בחג".



0 תגובות