נשיא הארגון ביקר אצל הרבי: "זכות לסייע לחשוכי בנים"

נתי קאליש No Comments on נשיא הארגון ביקר אצל הרבי: "זכות לסייע לחשוכי בנים"

כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז שליט"א אמר לנשיא ארגון 'פרי חיים' הרב משה שלזינגר שהגיע למעונו בעיר נתניה: "זכות גדולה להיות לעזר ואחיסמך לחשוכי הבנים"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 נשיא ארגון 'פרי חיים' הגאון הרב משה שלזינגר שליט"א, קיים ביקור מיוחד בעיר נתניה למען הזוגות חשוכי הבנים. את הביקור פתח נשיא הארגון במעונו של כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז שליט"א שחיזק ובירך את הרב שליזנגר על פועלו למען חשוכי הבנים ואמר שזה זכות גדולה להיות לעזר ולאחיסמך למען חשוכי הבנים. כ"ק האדמו"ר בירך את הרב שליזנגר שחפץ השם יעלה בידו להביא מזור וישועה לזוגות רבים נוספים הזקוקים לכך. 

הרב שלזינגר שוחח באריכות עם כ"ק האדמו"ר שליט"א בנוגע לשאלות רבות שנשאל על ידי זוגות המבקשים עצה ותושייה. כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א שוחח אתו באריכות והנחה אותו בעצה וההכוונה הנכונה שיש לתת לזוגות וההקפדה על כללי ההלכה המסורה כהוראת פוסקי הדור, בכל הקשור לטיפולים רפואיים לזוגות חשוכי הבנים. 

עם סיום הביקור במעונו של כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א, התקיימה קבלת קהל לזוגות מתושבי העיר נתניה, שביקשו לקבל את עצתו של נשיא ארגון 'פרי חיים' בעניין הטיפולים הרפואיים הנחוצים והרופאים המומחים בתחומים השונים הקשורים לטיפולים אלו. כמו כן הדריך הרב שלזינגר את השואלים בפרטים ההלכתיים הנחוצים לזוגות חשוכי הבנים בכל הקשור לטיפולים. 



0 תגובות