קריסת התחבורה במוצאי פורים: היועץ החרדי בראיון

אסתי פלד 4 Comment on קריסת התחבורה במוצאי פורים: היועץ החרדי בראיון

הרב שלמה רוזנשטיין, יועץ למגזר החרדי במשרד התחבורה לקאהן בקול חי "הייתי בירושלים שעות ארוכות. התקיימו מאות פגישות וסיורים לפני המבצע הזה ואני מזדהה עם התחושה הקשה. פינוי ציר תנועה לא בסמכות משרד התחבורה. שיכורים שחוסמים אוטובוסים לא בשליטת משרד התחבורה. המוני האנשים שעלו – אחרי שנים של פורים שחל בסופי שבוע גם הביאו לעומס חריג״

צילום: דוד כהן/פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב שלמה רוזנשטיין, יועץ למגזר החרדי במשרד התחבורה לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "הייתי בירושלים שעות ארוכות, היה כואב לי לראות את התמונות הקשות. צר לי. היו מאות פגישות וסיורים, לפני המבצע הזה וכשזה לא עובד הצער גדול ואני מזדהה עם התחושה הקשה".

"גם בימי שגרה, גם בסופי שבוע. הנת"צ בהר חוצבים ובכניסה לעיר, היה חסום. אמפירית, כאשר יש יותר כלי רכב מכביש – נוצר פקק. הכוונה הייתה יכולה לעזור, אולי הזזת כלי רכב פרטיים, אולי פינוי בר אילן – למרות שהוא איננו הציר המרכזי. לפנות ציר תנועה זה לא בסמכות משרד התחבורה. יהודי שמחים שרוקדים לפני אוטובוסים זה לא בשליטת משרד התחבורה. גם המוני האנשים שעלו ביום הנעים, אחרי שנים של פורים בסופי שבוע".

"אנחנו לומדים מכל העניין הזה, ומפיקים לקחים. גם בנושא של מירון אנחנו בהיערכות, ובעקבות אירועי אתמול פניתי למשרד התחבורה לבדוק שוב שלא פיספסנו.אנחנו מתייחסים לזה בחיל ורעדה ובחרדת קודש" אמר הרב שלמה רוזנשטיין.

האזינו לראיון המלא:



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    הייתי במקום ולדעתי היתה חסרה הזרמת התנועה ושיחרור צווארי בקבוק.

  2. 3

    אני לא מסכים. כל האוטובוסים כמעט לא עבדו גם במסלולים שהיו פנויים לגמרי. שמעתי מנהגים שהם סיכמו ביניהם שאין להם כח לשיכורים והם מפסיקים לעבוד. הם סיכמו ביניהם למרות שהם חברות שונות. אני המתנתי שעה שלמה לאוטובוס מרמת שלמה לנוה יעקב. בסוף השגתי רכב וכל המסלול היה פנוי לגמרי לשני הכיוונים. זה הזמן הכי דחוף לאוטובוסים ואז הם נעלמים. צריכים לבדוק את זה.

    1. לא מדויק, בעלי נהג ואמר שלא היתה דרך לעבור, אבל אוטובוסים היו בשפע

  3. 2

    שקר וכזב, לא שיכורים ולא כלום.
    אם אחרי מאות פגישות וסיורים היה קריסה, זה אומר שאף אחד באמת לא דואג לנוסעים. אנחנו שבויים בידיים שלכם ואתם אומרים מה שבא לכם.
    הוכחה לדבריי
    1. נהגים שסיפרו שלא הסיעו סתם כי לא בא להם
    2. סדרנים שסירבו לשתף פעולה עם נוסעים ורק צעקו לנוסעים להמתין בסבלנות שעות ועם משפחות בתחנה…

    כל ההפקת לקחים לא שווה גרוש.
    מלכתחילה היו צריכים
    1. לחלק לכמה מסופים, ולא מאות אלפי נוסעים לתחנה אחת
    2. אם לא סגרתם את הרחוב לרכבים פרטיים, לפחות תחפשו איזשהו כביש עם כמה נתיבים ולא רחוב שבקושי עם שני נתיביםשנסגר עם כל אוטובוס שנעצר בתחנה.
    3. למה זה אמור להיות על רחוב בתוך שכונת מגורים? כל הזמן עוברים שם המוני דיירים ותושבי ירושלים.
    את כל זה צריך היה לחשוב לפני…