ח"כ פינדרוס: "אפליית הציבור החרדי עמוקה ומושרשת"

אסתי פלד 3 Comment on ח"כ פינדרוס: "אפליית הציבור החרדי עמוקה ומושרשת"

יו"ר יהדות התורה, יצחק פינדרוס: "יש להיבהל ולעצור, ויש לא להתייחס. צריך לראות איך ללכת לקראת, אבל עדיין לעמוד על העקרונות של הממשלה הזאת. האפליה כלפי החינוך החרדי עמוקה מאוד ומושרשת בהמון סעיפים. יש שני דברים שהבטחנו לפני הבחירות, השוואת שכר הגננות ותקציב עבור תלמודי התורה. בממשלה באישור התקציב, שכר הגננות טופל אבל תקצוב התת"ים תקוע"

יצחק פינדרוס צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "אין ספק שאנשים מרגישים עם הגב לקיר, ועושים מעשים מטורפים. אבל בסוף התנועה זרמה, והמשטרה השתלטה. יש להיבהל ולעצור, ויש לא להתייחס. צריך לראות איך ללכת לקראת, אבל עדיין לעמוד על העקרונות של הממשלה הזאת".

בנוגע לרפורמה החוקתית אמר יו"ר סיעת יהדות התורה: "יש שלוש רשויות, מחוקקת מבצעת, ושופטת. בעשורים האחרונים השופטת הייתה רשות על. צריך לעשות הפרדת רשויות שכל אחת תהיה נפרדת. הכנסת יכולה לחוקק, וכולם מבינים שבנושאי דת ומדינה, הציבור החרדי, המדינה יכולה לקבל החלטות"

"מתברר יותר ויותר שהאפליה כלפי החינוך החרדי עמוקה מאוד ומושרשת בהמון סעיפים. יש שני דברים שהבטחנו לפני הבחירות, השוואת שכר הגננות ותקציב עבור תלמודי התורה. בממשלה באישור התקציב, שכר הגננות טופל אבל תקצוב התת"ים תקוע" סיפר פינרוס.

פינדרוס הבטיח: "המקרים האלו היו מבחינתנו דרישת בסיס בהסכם הקואליציוני. נתניהו הבטיח לנו שזה יוכנס עוד לפני הקריאה הראשונה".

האזינו לראיון המלא:



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    לא משנה מה נתניהו הבטיח , השאלה מה הוא יקיים…..
    בכל בחירות חוזרים על אותו סרט של הבטחות בלי כיסוי…..
    ומה עושים ביהדות התורה וש"ס להפסיק את הקיפוח המושרש של עובדות ההוראה בעמותות הפרטיות ??

  2. 1

    דיווח: גננות חרדיות נאלצות להחזיר כסף מתלוש השכר שלהן לטובת מנהלי המוסדות
    למה הידיעה הזאת לא מרוחה על דף הבית שלכם בענק???? זו ידיעה מאוד חמורה וחייבים להראות למנהלי המוסדות שכווווווווולם יודעים מה הם עושים לגננות היקרות של הילדים שלנו!!!!!! למה הגננות עדיין סובלות מהתעמרות של מנהלים סחטנים שמאיימים עליהם שגם את ה-3000 ש"ח המסכנים הם לא יקבלו אם לא יחזירו להם את מה שסוף סוף השיגו להם – עוד 500 שח כדי בס"הכ לכסות על עליית החזרי המשכנתא???