140 שנות חדשנות פורצת דרך כמיטב המסורת

עפר גדנקן No Comments on 140 שנות חדשנות פורצת דרך כמיטב המסורת

יקבי כרמל מסכמים עוד שנה מוצלחת של חדשנות והובלה של עולמות היין בישראל

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת פורים, המאופיין בעלייה חדה בצריכת היין ל'משתה ושמחה' כנהוג, מציג היקב המוביל את החידושים המרעננים של השנה החולפת שמתכתבים עם המגמות המרכזיות בענף היין, מתחברים לצרכנים, ומעניקים שפע הזדמנויות לרגעי שמחה משותפים • מנכ"ל יקבי כרמל, נדב ארנס-ארד: "ליקבי כרמל חיבור עמוק ורב שנים עם המגזר החרדי".

בראש חודש אדר, כשפורים כבר נראה באופק הקרוב, נערך מפגש מיוחד במרכז האירועים 'כתר הרימון' שבו הועלו החידושים וההתפתחויות של השנה האחרונה ביקבי כרמל, לצד המשך מגמת ההתרחבות והחדשנות בקטגוריות הקיימות וכניסה לקטגוריות חדשות. בכירי היקב סקרו בפני הנוכחים את ההתפתחויות בעולם היין, וערכו היכרות עם היינות החדשניים והסדרות שחוות התפתחות משמעותית בהובלת היקב.

במפגש נכחו בכירי היקב, בהם מנכ"ל יקבי כרמל מר נדב ארנס-ארד, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי מר יוסי אדרי, מנהל אגף שיווק מר רן אסא, הרב אריה גנץ מפקח בד"צ מהדרין הגר"א רובין שליט"א, יינן היקב מר יפתח פרץ ור' יואל וקסברגר שאיוריו האומנותיים מעטרים את מודעות יקבי כרמל במגזר החרדי.

יקבי כרמל ידועים במומחיותם רבת השנים בייצור יין איכותי בכשרות מהודרת. ביקבי כרמל עוסקים כל העת בפיתוח טכנולוגי שמתבסס על הידע והמומחיות שנצברו במשך עשרות שנים, וזאת לצד שימור המסורת והטעמים הייחודיים שמופקים ביקב וכבר עשרות שנים מפארים את שולחנות השבת, החג והאירועים המשפחתיים. כדי לשלב בין טכנולוגיה מתקדמת למסורת ארוכת שנים, יינני היקב בראשותו של יפתח פרץ היינן הראשי של יקבי כרמל משתמשים בידע והניסיון העצום שנצברו ויוצרים באמצעותם הן את היינות הידועים של היקב והן יינות חדשים.

העיסוק המרכזי היה סביב החדשנות בסדרות היינות האהובות של היקב – פרייבט קולקשן, סלקטד, באזז, הסדרה האזורית וכמובן בהמשך הרחבת הצעות הערך ליינות פרמיום. במסגרת זו, יקבי כרמל הרחיבו לאחרונה את מותג יינות הפרימיום Carmel Signature, והשיקו תחתיו את סדרת היינות VINEYARDS המוערכת, שזכתה לעיצוב מחודש ותמהיל יינות חדש. Carmel Signature הושקה לפני כשנתיים בהצלחה מרובה כמותג יינות היוקרה של יקבי כרמל, המאגד סדרות ויינות משובחים מהכרמים הטובים ביותר של היקב.

בנוסף הציגו את תירוש כרמל המקורי המלווה את שולחנות השבת והחגים המרכזיים מאז ועד היום.

"השנה המשכנו להוביל את תחום היין בישראל", שיתף מנכ"ל יקבי כרמל, נדב ארנס-ארד. לדבריו, "ליקבי כרמל חיבור עמוק ורב שנים עם המגזר החרדי, שהוא חשוב מאד וצרכן משמעותי של יינות בחגים, בשבתות וברגעי שמחה. אנו מקפידים להביט קדימה ומתאימים את עצמנו לצרכים ולמציאות המשתנה, תוך מתן כבוד להיסטוריה ולמורשת של היקב והמשך פיתוח המומחיות שנצברת לאורך 140 שנה מאז נוסד היקב בשנת 1882. במסגרת זו, השנה חגגנו את הנחת אבן הפינה למבנה החדש של היקב באלון תבור שמבטיח המשך ייצור קפדני בשילוב ייצור מתקדם ומודרני".

רן אסא, מנהל אגף שיווק ביקבי כרמל, העביר מצגת מקצועית על הפעילות השנתית של היקב והאסטרטגיה לשנה הקרובה וציין כי "השנה, אולי יותר מכל שנה רגילה, ניתן להבין את המורכבות שבהמשך פעילות רגילה על אף שנת השמיטה שברקע. אנחנו כבר עם הפנים לפורים ופסח, שניהם מאופיינים בצריכת יין מרובה, ועם היערכות נכונה מבעוד מועד הצרכנים שלנו יוכלו ליהנות כבכל שנה ממבחר איכותי".

יפתח פרץ יינן ראשי יקבי כרמל: "העבודה שלי כיינן הראשי של היקב היא מצד אחד לשמור על עקביות ליינות המובילים שלנו, ומאידך לפתח יינות חדשים העונים למגמות המותאמות לצרכני הקטגוריה. תפקידי הוא ללוות את כל תהליך הייצור והפקת היין מהכרם ועד לביקבוק, כך שהמעורבות לאורך כל השלבים היא קריטית ומחייבת חשיבה שמצד אחד תהיה שמרנית ותבסס על מסורת וידע של שנים רבות, וחדשנית שמתכתבת עם השינויים העדכניים ביותר של עולם היין מאידך".

יינות 'יקבי כרמל' הינם בכשרות בד"ץ מהדרין, בראשות הגר"א רובין שליט"א



0 תגובות