צפו: השוטרים לכדו את גור האריות בדירת המסתור

אבי יעקב No Comments on צפו: השוטרים לכדו את גור האריות בדירת המסתור

באמצעות אמצעים טכנולוגיים ופעולות חקירה מתקדמות, פשטו הערב בלשי היחידה ופקחי רשות הטבע והגנים לדירת מסתור באיזור המרכז ואיתרו בה גור האריות. על פי החשד, בתקופה האחרונה נרכש גור האריות מספר פעמים על ידי מספר חשודים שהחזיקו אותו בבעלותם וסחרו בו. הוא יועבר לבדיקה וטרינרית ויטופל על ידי פקחי רשות הטבע והגנים

צילום: דוברות המשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בלשי משמר הגבול ופקחי רשות הטבע והגנים הצליחו לאתר בדירת מסתור את גור האריות המכונה "אבו מאלק" שהוחזק באופן בלתי חוקי. הרקע לחיפוש היה כי בזמן האחרון, הועלו ברשתות החברתיות מספר סרטונים שמתעדים גור אריות המכונה "אבו מאלק", שהוחזק באופן בלתי חוקי על ידי מספר אזרחים בארץ.

ביחידה המרכזית של מג"ב דרום נפתחה חקירה סמויה ובאמצעות אמצעים טכנולוגיים ופעולות חקירה מתקדמות, פשטו הערב בלשי היחידה ופקחי רשות הטבע והגנים לדירת מסתור באיזור המרכז ואיתרו בה את גור האריות. על פי החשד, בתקופה האחרונה נרכש גור האריות מספר פעמים על ידי מספר חשודים שהחזיקו אותו בבעלותם וסחרו בו.

גור האריות, יועבר לבדיקה וטרינרית ויטופל על ידי פקחי רשות הטבע והגנים. החקירה במשמר הגבול נמשכת לטובת איתור מעורבים נוספים.

אורי לניאל ראש תחום סחר בשבייה ברשות הטבע והגנים: "חיות בר גדולות ומסוכנות כמו אריות לא מתאימות להחזקה פרטית הן מבחינת הסכנה לבני אדם והן בגלל מורכבות הטיפול וצער בעלי החיים שנגרם בהחזקתם וברווחתם. גריעת הגור מאימו בגיל מוקדם סביר שהתבצעה בצורה אכזרית. מדובר החזקה לא חוקית על פי החוק להגנת חיות הבר הנהוג בישראל".



0 תגובות