הרחיבי מקום אוהלך: ת"ת הוקם בשכונה החילונית

נתי קאליש No Comments on הרחיבי מקום אוהלך: ת"ת הוקם בשכונה החילונית

למרות הגשם והקור הירושלמי העז, עשרות אברכים השתתפו במעמד מרומם להקמת תלמוד תורה וגני ילדים לבני אברכים ומשפחות בני תורה איכותיים בשכונת תלפיות בי-ם, המעמד נערך בראשות הגר"א פרץ וראש הישיבה הגר"ד אברהם | גלריה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשך התפתחות מרשים להקמת מוסדות עבור ציבור האברכים בוגרי הישיבות: שכונת תלפיות בירושלים שזוכה בשנים האחרונות לעדנה מחודשת עם התעצמותם של קהילות האברכים ובני התורה בשכונה, זוכה כעת להגיע לשלב נוסף ומשמעותי, בהקמת תלמוד תורה לבני אברכים בשכונה.

ילדי השכונה שנאלצו עד עתה להיטלטל לתתי"ם הוותיקים במרכז העיר, יזכו מעתה לתלמוד תורה חשוב שייתן מענה לסלתה ושמנה של ציבור עמלי התורה בשכונה.

כאמור, לקראת הקמת גני הילדים ותלמוד תורה, נערך מעמד מיוחד ומרגש בשכונה בהשתתפות נשיא הת"ת והקהילות הגאב"ד הגר"א פרץ שעמד בדבריו על החשיבות שהציבור שלנו יעמוד על רגליו ויבסס את עצמו בצורה עצמאית וחזקה.

הת"ת יעמוד בראשותו של הרה"ג רבי דוד מימון ראש כולל "אור התורה" ומרבני קהילות האברכים בשכונה, ובנשיאותו של הגאב"ד הגאון רבי אלחנן פרץ, המלווה את קהילות האברכים בשכונה בעצה ותושייה ועל פיו יישק דבר. 

במרכז המעמד המרומם נשא דברים ראש הישיבה הגאון רבי דוד אברהם שהטריח את עצמו להשתתף במעמד למרות הסופות והגשמים העזים, במשאו המיוחד התמקד רה"י הגר"ד אברהם על החשיבות עצומה שבהקמת עוד מוסדות איכותיים ושמורים לבני ובנות אברכים בוגרי הישיבות ואף נשא דברי הדרכה וחיזוק קצרים בדרכי החינוך. 

הגר"ד מימון עמד בדבריו על הזכות הגדול לארח את רבותינו, רבני ציבור האברכים בארה"ק, הגאב"ד הגר"א פרץ וראש הישיבה הגר"ד אברהם, שמוסרים נפש כל כל קהילה וקהילה כאילו היא 'בן יחיד' ולא אחת מני עשרות.

גדולי התורה יצאו מהכינוס לקול שירת הציבור "ימים על ימי מלך תוסיף", כשציבור בני התורה כולו מבין את החשיבות העצומה בהקמת עוד ועוד מוסדות איכותיים לציבור הענק של קהילות האברכים בוגרי הישיבות.

במעמד נטלו חלק גם רבני קהילות האברכים באזור, הרה"ג רבי שמואל סלמן, הרה"ג רבי איתמר דוויק, המארגנים הודו גם לאברך הרה"ג רבי בנימין אוריזדה העומד לימין כל הפעלויות הברוכות לציבור האברכים בשכונה בראשות הגר"ד מימון.



0 תגובות