ראש המועצה מתריע: "יש לי בתי ספר בני 90 שנה"

אייל ראובן No Comments on ראש המועצה מתריע: "יש לי בתי ספר בני 90 שנה"

עידן גרינבאום, ראש המועצה האזורית עמק הירדן במהדורת הבוקר: "בין הפעם הקודמת שעסקנו בזה להפעם שום דבר לא השתנה. אף מבנה לא חוזק ולא נעשה דבר. לצערי נראה ששום דבר לא ישתנה"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עידן גרינבאום, ראש המועצה האזורית עמק הירדן, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), על מוכנות המדינה לרעידת אדמה עוצמתית. "מה שעצוב בסיפור הזה שגם אתם וגם המדינה בכל פעם שיש רעידת אדמה באיזה מקום בעולם או רעידות קלות באזורנו, נזכרים לשאול את השאלה הזו. בין הפעם הקודמת שעסקנו בזה להפעם שום דבר לא השתנה. אף מבנה לא חוזק ולא נעשה דבר", אומר גרינבאום.

הוא הסביר כי "במרכז זה עסק מאוד כלכלי לקבלן. הוא משפץ את הבניין בתמורה לזכויות. במקומות כמו טבריה או בית שאן זה לא פרויקט כלכלי לקבלנים ובפריפריה המדינה צריכה להכניס את היד לכיס ולהשקיע מאות מיליונים אם לא מיליארדים. על פי הסטטיסטיקה רעידות כאלה מגיעות אחת למאה שנים. טבריה וצפת כבר נחרבו בעבר ברעידות כאלה".

גרינבאום אמר עוד, כי "הכתובת היא משרד ראש הממשלה בסופו של דבר. יש כאן שלל גופים שכל אחד אחראי על משהו אחר. היו וועדות וברוב המקרים לא קרה כלום. יש לי בתי ספר בני 90 שנים פלוס. לצערי נראה ששום דבר לא ישתנה".



0 תגובות