יחזור לפוליטיקה? ניר אורבך: "רק דרך הימין"

    אסתי פלד No Comments on יחזור לפוליטיקה? ניר אורבך: "רק דרך הימין"

    ח"כ לשעבר ניר אורבך לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "אני תומך ברפורמה הזו, ואני חושב שגם אם יהיה שיח לא ישתנה הרבה, חייבים לאזן את היחסים בין הרשויות" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ לשעבר ניר אורבך, שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית" ושיתף בזווית ראייתו את הרפורמה במערכת המשפט, את יחסיו עם בנט, וגם דיבר על האופתיה לחזור לפוליטיקה בעתיד.

    "אני איש ימין, מפלגת הבית היהודי שהייתי בה הייתה תומכת ברפורמה כזו" פתח אורבך את השיחה. "על זה היו הבחירות. אני מקווה שיהיה שיח בן הקואליציה לאופוזיציה, האופוזיציה היום היא עם כמה ראשים, אין ארגון מסודר כמו האופוזיציה הקודמת. אני מעריך אנשים שיוצאים מהבית להפגין, כמובן לא את המיעוט שבא עם דגלי פלסטין".

    "יש אנשים שחרדים מכך שהוקמה ממשלת ימין שמנסה לשנות דברים, אני תומך ברפורמה הזו, ואני חושב שגם אם יהיה שיח לא ישתנה הרבה, חייבים לאזן את היחסים בין הרשויות. למערכת השיפוטית יש כח בלתי מוגבל, הממשלה הזו נבחרה לשם השינויים האלו, מי ששולט עכשיו צריך גם לשים לב ולשלוט בשיח" הוסיף אורבך.

    הח"כ לשעבר סיפר על יחסיו עם בנט מאז התפרקה ממשלתו: "אני לא בקשר עם נפתלי בנט. נפגשתי איתו בהלווית הרב דרוקמן באקראי, אני מניח שהוא כועס עליי הוא אמר לי באחת השיחות שאני לחצתי על הכפתור שהוציא אותו מלשכת ראש הממשלה".

    אורבך הוסיף והתייחס לחזרה אפשרית לחיים הפוליטיים: "את הקואליציה הקודמת עזבתי, כי מבחינתי לא היה אפשר להמשיך עם הסתמכות על תומכי טרור בכל הצבעה, אם אני יחזור לפוליטיקה זה יהיה רק דרך הימין".

    האזינו:



    0 תגובות