ראש בית הדין לממשלה: "זו התגובה הראויה לפיגועים"

    נתי קאליש No Comments on ראש בית הדין לממשלה: "זו התגובה הראויה לפיגועים"

    ראש בי"ד רבני חב"ד בישראל הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי דורש במכתב מהממשלה לקבל החלטה תקיפה להקמת יישובים חדשים ביו"ש. "חובה על הממשלה הנוכחית לבנות ולהרחיב את ההתיישבות היהודית בירושלים עיה"ק וביהודה ושומרון"

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הטבח בליל שבת בשכונת נווה יעקב פנה היום במכתב בהול ראש בי"ד רבני חב"ד בישראל הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי לראש הממשלה בנימין נתניהו לראשי המפלגות המרכיבות את הקואליציה להגיב בתקיפות ולהקים יישובים חדשים ביהודה ושומרון לעילוי נשמת הנטבחים על קידוש ה'.

    במכתבו מציין הרב ירוסלבסקי "שונאי ישראל פוגעים בנו הוא  בכדי לממש את תוכניתם היל"ת לגרש אותנו מארץ אבותינו. והתשובה לאותם מרצחים שפלים צריך להיות בכיוון זה, לחזק ולהגביר את ההתיישבות היהודית בירושלים, ובכל מרחבי יהודה ושומרון. זו ואין בלתה התשובה הנכונה לאותם רוצחים שפלים ומשלחיהם".

    הרב ירוסלבסקי מציין כי זכה בשנת ה'תש"נ (1990)  לקבל הוראות רבות  מהרבי מליובאוויטש לגבי הקמת ממשלת ימין בראשות יצחק שמיר ע"ה. "הרבי דרש מאותה ממשלה שיבנו בכל מרחבי יהודה ושומרון כדי להפר עצת אויבנו. כ"ש וק"ו בתקופת הרת עולם זו שחובה על הממשלה הנוכחית לבנות ולהרחיב את ההתיישבות היהודית בירושלים עיה"ק וביהודה ושומרון ולמנוע התפשטות בניה ערבית בשטחים שנותרו בידי עם ישראל".

    "אני פונה אליכם בעוד דם הנטבחים זועק אלינו מן האדמה, עמי בשאלתי ונפשי בבקשתי, בנוסף לפעולות הביטחוניות לקבל החלטה תקיפה ונחושה להקים יישובים חדשים ביהודה שומרון ולחזק את הקיימים לע"נ ולזכרם של הנטבחים על קידוש ה'".

     



    0 תגובות